Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Må bite i det sure eplet..!så skal kjøpe noen jeans på hennes og mauritz. Jeg bruker normalt sett str 38/40 normalt. Skal jeg ta samme str i mammaklær? Anonymous poster hash: 9f7a1...dbf
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Hvorfor er det eplet surt? Kroppen er jo ikke lik som før, syns også mammabukser varierer veldig men det er kanskje på grunn av fasong på ulike mager. Ville derfor dratt og prøvd. Anonymous poster hash: 19225...3db
Pobie Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Jeg leste at man skal kjøpe samme størrelse som man brukte før man ble gravid, men da jeg prøvde mammaklær måtte jeg kjøpe 1-2 størrelser mindre enn vanlig. Best å prøve, siden man ikke vet hvordan plaggene sitter før man prøver dem.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Tommelfingerregel er å kjøpe samme størrelse som du bruker til vanlig. Første buksa jeg kjøpte va en størrelse mindre i 38, men har siden gått opp en størrelse til 40 slik at jeg nå er i min vanlige størrelse i uke 28. Hvilken størrelse du trenger kommer litt an på hvordan du bærer vekta. Jeg har denne gangen fått mage og bittelitt større rumpe og lår. Sist vokste magen mye fortere enn resten, så trengte kun 1 størrelse. Anonymous poster hash: b1519...faa
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Kommer jo ann på hvor mye du har lagt på deg og hvor du har lagt på deg. Jeg er 38/40 normalt. Lagt på meg 20 kg til nå er i uke 33+3 og måtte kjøpe ny bukse for ett par uker siden i str 44. Forrige svangerskap måtte jeg ha mamma bukser str 42 og la på meg 28 kg den gangen. Bruker de denne gangen også, får de greit på men er veldig trange når de er nyvasket. Anonymous poster hash: 8e322...eed
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Jeg ELSKET mammaklærne mine! Spesielt buksene fra H&M. 1,5 mnd siden fødsel og har i dag pakket ned mammaklærne og tatt frem de vanlige klærne mine igjen. Har samme str i mammaklær som i vanlige klær. Anonymous poster hash: ded68...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå