Gå til innhold

Herregud så deilig eksen og barnefar har blitt 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møttes som 17-åringer og ble foreldre som 19-åringer. For tidlig, ja, men i dag ser jeg at vi vokste enormt mye på det. Spesielt han. Spesielt etter barnet kom i den beste småbarnsperioden har han virkelig trådt til og vært en fantastisk engasjert pappa.

Uansett. Den gang vi møttes hadde han et sånt typisk guttunge-utseende: høy, tynn, bleik, kviser og null skjeggvekst :P

Og da vi gikk fra hverandre som 25-åringer var han fortsett ung og umoden i trekkene , om man kan si det.

Og i dag, ti år senere har han blitt DEN hunken! Muskuløs, litt mer furet i ansiktet(veldig kledelig!) , med skjeggstubber og hår på brystkassa..og det beste av alt: han er akkurat like jordnær og god pappa som han alltid har vært. Og så har han fått seg DET stilige yrket..Fy søren, jeg er i ferd med å bli helt betatt for andre gang😍 Han har jo vært sånn noen år nå, men det er først nå jeg virkelig har tenkt over det. Venninnene mine kommenterer det stadig og spør sånn halvveis på tull om jeg ikke er litt bitter som gjorde det slutt. Og jo, det er jeg faktisk litt!

Han ringte meg i går for å avtale noe rent praktisk og jeg fikk ordentlig gåsehud av stemmen hans. Den stemmen er så myk og barsk på samme tid. Herregud hva gjør jeg 😍

Anonymous poster hash: 5e46c...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han single da?

Anonymous poster hash: e6e6e...dc0

Skrevet

Så da han var i etableringsfasen så ville du ikke ha ham siden du var så mye bedre enn ham ("du vokste fra ham"). Nå som han har statusyrke, penger og utseendet vil du ha ham? Interessant..

Anonymous poster hash: 37a99...fcd
Skrevet

Så da han var i etableringsfasen så ville du ikke ha ham siden du var så mye bedre enn ham ("du vokste fra ham"). Nå som han har statusyrke, penger og utseendet vil du ha ham? Interessant..

Må si jeg hadde gjennomskuet en slik en med en gang. Eksen min var sånn. Han var utro og til slutt tvang meg til å gjøre det slutt etter å ha gremmes over mitt utseendet, mitt humør etter fødselsdepresjon osv. Da jeg kom over depresjonen på egen hånd, fikk av babykilo (ikke mer enn 5-6, men likevel) og begynte å sminke meg igjen, ville han tilbake. Ikke interessert.

Skrevet

Er det noe nytt? Typisk kvinner vil jeg si

Anonymous poster hash: de6a0...0ed

Skrevet

What? Nå må du ikke dra dine egne konklusjoner her. Jeg skriver ingenting om verken statusyrke eller at jeg vokste fra ham. Yrket hans er høyst gjennomsnittlig lønnet. Jeg har heller aldri tjent verken bedre eller dårligere enn ham, vi har alltid vært likestilte. Så du trenger ikke å gjøre meg til en person som bare svermer for det overfladiske. Det blir bare dumt.

HI

Skrevet

Er han single da?

Han er singel ja.

HI

Skrevet

Eh... Unnskyld meg, men snakk om å dømme folk ut fra null opplysninger. Du vet da ingenting om noe av det du skriver her. 🙄

Gjest Antarctica
Skrevet

Du hadde sikkert en grunn til å avslutte. Hvis den grunnen ikke har endret seg, er det fortsatt en riktig avgjørelse.

Skrevet

Flaks han enda er singel da. Gå for det nå som du har sjanse... Skader jo ikke å se om det går. Tenk så kjekt for barnet deres 😉 Har du andre barn også?

Anonymous poster hash: 30f47...140

Skrevet

Flaks han enda er singel da. Gå for det nå som du har sjanse... Skader jo ikke å se om det går. Tenk så kjekt for barnet deres 😉 Har du andre barn også?

Gå for det!! Lykke til 👏👏

Anonymous poster hash: f941b...e60

Skrevet

Han er singel ja.

HI

Da er det jo bare å kjøre på. Hva har du egentlig å tape? Det verste som skjer er at han ikke er interessert i et forhold igjen. Du må jo forberede deg på å få et slikt avslag, og måtte kunne takle det på en slik måte at det ikke går ut over deres samarbeid om barnet. Det beste som kunne skje er at dere blir sammen igjen og barnet får en far og mor under samme tak igjen. Jeg ville dog ha tatt det sakte og forsiktig i begynnelsen, og for all del ikke involver barnet i dette før det er helt sikkert at dette er liv laga igjen. Kan bare tenke meg til den ekstreme nedturen det vil bli om barnet får forhåpninger om at mor og far blir sammen igjen og det går i vasken... Det kan dere ikke gjøre mot ham/henne to ganger.

Skrevet

Go for it!

Selv jeg synes exmann er enda mer kjekkere i dag enn da vi var gift :D

Skrevet

Kan jo ta initiativet til en liten flørt kanskje 😊 Vi har to barn sammen

HI

Skrevet

Hvorfor ikke.. Min eks er fortsatt like feit og ulekker som før. Vært slutt i 5 år. Dessuten har jeg verdens fineste samboer og har fått en til fin datter :hjerte:  :hjerte:  Blir slutt av en grunn tenker jeg.. 

Anonymous poster hash: 67df3...7b8
Skrevet

Hva jobber han som da? Bare nysgjerrig på hva et stilig yrke er😊

Anonymous poster hash: d2a7c...b83

Skrevet

Hva jobber han som da? Bare nysgjerrig på hva et stilig yrke er😊

Anonymous poster hash: d2a7c...b83

I mine øyne er det hvertfall det:) og jeg vet en del damer synes det er litt attraktivt, hehe

HI

Skrevet

Det store spørsmålet er vel hva som var grunnen til at det ble slutt første gang?

Anonymous poster hash: 01d74...4b1

Skrevet

Det store spørsmålet er vel hva som var grunnen til at det ble slutt første gang?

Jeg møtte en annen.

HI

Skrevet

Så du går kun etter utseende?

Anonymous poster hash: d819c...d4a

Skrevet

Jeg møtte en annen.

HI

Dersom det ble slutt mellom deg og bf fordi du møtte en annen kan du like godt la være. For enhver mann med litt stolthet har du brent broen (gjelder for kvinner også selvfølgelig)

Anonymous poster hash: bb795...251

Skrevet

Ta en prat med han da. Se om dere kan gå på "date". Dere finner fort ut om det er noe å bygge videre på. Hvis han har tilgitt deg for at du fant en annen, så er det ikke noe i veien for å prøve. Men ikke la barnet deres vite noe før det er ok med det nye forholdet. Så det ikke blir skuffelser. 

Anonymous poster hash: c876b...8ca
Skrevet

Så du går kun etter utseende?

Anonymous poster hash: d819c...d4a

Merkelig konklusjon

Skrevet

Jeg møtte en annen.

HI

Hvor ble den andre av, da...?

Jeg hadde aldri tatt deg tilbake.

Anonymous poster hash: 2e796...067

Skrevet

Jeg møtte en annen.

HI

Håper han ser selv hvor flott han er og dropper deg. Du høres rimelig overfladisk ut. La den stakkars mannen være i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...