Gå til innhold

Hvorfor sover du ikke nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka er snart midnatt... Jeg har et evig søvnproblem og ligger våken i timevis hver eneste natt. La meg litt over halv elleve.

Anonymous poster hash: a7f31...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg lider av kronisk lakenskrekk. Jeg er aldri i seng før midnatt uten at jeg eg syk.

Anonymous poster hash: 8942c...2e1

Skrevet

Bruker lang tid på å sovne..

Har 3 små barn som stadig vekk småvåkner, minste for å amme.

Vanskelig å sovne når jeg vet at jeg snart må opp igjen.

Anonymous poster hash: 8b8c5...0c7

Skrevet

Legger meg aldri før 24-24;30 tiden uansett:-) opp klokken 06, kan ikke sove for mange timer, sædprøve blir jeg uopplagt ☺️

Anonymous poster hash: 4a87d...ff7

Skrevet

Venter på at melatonin ' en skal gjøre jobben sin!

Anonymous poster hash: f2f9d...f6c

Skrevet

Kronisk b-menneske av den uforbederlige sorten.

Gjest 5 andre
Skrevet

Fordi det verker og murrer i hele kroppen. Spesielt mage, hodet, rygg, nakke, armer og hender. Klarer ikke ligge i senga, så sitter i stua...

Skrevet

Nesten akkurat hatt sex. Kommer til å sove godt i natt :-)

Anonymous poster hash: eb20d...21f

Skrevet

Jeg er på ferie, og ingen andre voksne sover (jeg hadde ikke sovet på denne tiden uansett, det er jo fortsatt tidlig kveld! 😜)

Skrevet

Legger meg aldri før 24-24;30 tiden uansett:-) opp klokken 06, kan ikke sove for mange timer, sædprøve blir jeg uopplagt ☺️Anonymous poster hash: 4a87d...ff7

Sædprøve!! :) :) :)

Jeg er oppe fremdeles og ser tv med mannen, fordi vesla på 3 våknet med øreverk til 22, og vi holdt på med trøsting, synging, smertestillende etc til 23.30. Sitter bare å venter på at hun skal våkne igjen (ørebarn).

Anonymous poster hash: 23cc6...a0e

Skrevet

B-menneske med lavt søvnbehov. Kommer ikke til å legge meg før om minst en time.

Anonymous poster hash: 5329b...988

Skrevet

Skriver nattamelding til elskeren min (som jeg håper snart bli kjæresten min)❤️

Anonymous poster hash: 921f5...4f4

Skrevet

Har en ettåring som sutrer.. og som nekter å sove.

Anonymous poster hash: 36d68...4f2

Skrevet

Kronisk insomnia. Kroppen min fungerer ikke med sovemedisiner og jeg har uansett ikke effekt mer enn maks et par netter av dem - men får en haug med bivirkninger.

Anonymous poster hash: e4201...852
Skrevet

Var ferdig å trene for en stund siden, og etter dusjen satt jeg meg i stuen for å se litt på TV ☺️

Anonymous poster hash: 4ee11...376

Skrevet

Skal kjøre opp på bil i morgen, så har fått litt nerver på plass ;) å lese litt her inne og ellers rundt på nettet er en grei måte å få skrudd tankene over på noe annet så jeg får sove 😊👍

Anonymous poster hash: c5590...680

Skrevet

Fordi vi har vinterferie. Hordaland fylke har i år hatt den geniale ideen å flytte vinterferien til etter påske 😳

Elendige snø forhold!

Anonymous poster hash: a57af...57a

Skrevet

Skal kjøre opp på bil i morgen, så har fått litt nerver på plass ;) å lese litt her inne og ellers rundt på nettet er en grei måte å få skrudd tankene over på noe annet så jeg får sove

Lykke til! :) Jeg kjørte ikke opp før jeg var ca. 27. Det gikk bra. Bare lat som om du skal ha en vanlig kjøretime, bare med en annen kjørelærer. Om kjørelæreren din mener du er god nok til å kjøre opp, da er du det - så stol på det.

Skrevet

Fordi vi har vinterferie. Hordaland fylke har i år hatt den geniale ideen å flytte vinterferien til etter påske

Elendige snø forhold!

Anonymous poster hash: a57af...57a

Det hørte jeg om... sikkert noen som mente de hadde en glup ide.... men spørs om folk blir så begeistret for den ordningen. Tenk når påsken blir i april...

Skrevet

Er på ferie og er B-menneske.

Anonymous poster hash: c45f1...04c

Skrevet

Lykke til! :) Jeg kjørte ikke opp før jeg var ca. 27. Det gikk bra. Bare lat som om du skal ha en vanlig kjøretime, bare med en annen kjørelærer. Om kjørelæreren din mener du er god nok til å kjøre opp, da er du det - så stol på det.

Tusen takk ;) Er 25 selv, så begynner å bli på tide 😁 helsa som har gjort at den ble utsatt såpass lenge da, men jeg gleder meg likevel veldig til å endelig kunne kjøre selv ;) Tusen takk for tips, det skal jeg absolutt gjøre!

Skrevet

Pumper brystet😨

Anonymous poster hash: d62c1...0dd

Skrevet

Glemte å kjøpe brød, så nå baker jeg rundstykker til morgenens matpakker.

Anonymous poster hash: a69e6...a90

Skrevet

Gjør noe så artig som å dele ei flaske Champagne med mannen:)

Har permisjon og mannen jobber turnus. Har ettermiddagsvakt i morgen.

Anonymous poster hash: 7d2cb...e72

Skrevet

Bekkenløsning og bekkenet slo seg helt vrangt i dag, gjør vondt uansett hvordan jeg ligger. Paracet ingen effekt. Gravid uke 37. Kunne tenkt meg å vært våken grunnet ferie eller sjampis istedet...

Anonymous poster hash: e2c67...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...