Gå til innhold

eksen vil plutselig ha samvær


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi brøt for halvannet år siden da han utøvde vold mot meg foran barnet. Jeg meldte og fikk besøksforbud. Han har også sterke psykopatiske trekk og hadde en tendens til å si ting til barnet som ikke bør sies til barn. Barnet har ikke sett far på halvannet år men nå har han innkalt til mekling.

Det er ikke til barnets beste å ha samvær uten tilsyn .

Noen med erfaring rundt dette og hvordan jeg best kan gå frem?

 

Anonymous poster hash: 20515...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brøt for halvannet år siden da han utøvde vold mot meg foran barnet. Jeg meldte og fikk besøksforbud. Han har også sterke psykopatiske trekk og hadde en tendens til å si ting til barnet som ikke bør sies til barn. Barnet har ikke sett far på halvannet år men nå har han innkalt til mekling.

Det er ikke til barnets beste å ha samvær uten tilsyn .

Noen med erfaring rundt dette og hvordan jeg best kan gå frem?

 

Anonymous poster hash: 20515...508

Det skal svært mye til å ikke få samvær med tilsyn dessverre. Men du kan foreslå tilsynsperson selv , feks en av foreldrene dine? Du må nok bare stålsette deg, møte til mekling og være nøytral.

 

Anonymous poster hash: 9bba1...a1a

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, så fælt.

Du må jo bare si tingene som de er.

Skrevet

Det skal svært mye til å ikke få samvær med tilsyn dessverre. Men du kan foreslå tilsynsperson selv , feks en av foreldrene dine? Du må nok bare stålsette deg, møte til mekling og være nøytral.

 

Anonymous poster hash: 9bba1...a1a

Ingen I min familie ønsker å ha noe med han å gjøre så de kan desverre ikke være tilsynsperson. Kommer ikke til å nekte med tilsyn men det bør være en nøytral person så det ikke kan bli krangel og hvem sa hva. Vil ha en som kan observere han som person.

 

Anonymous poster hash: 20515...508

Skrevet

har jeg ingen tro på,altså, nesten alle her inne er utsatt for vold,så vanlig er det da ikke?



Anonymous poster hash: 6d64a...cec
Skrevet

 

har jeg ingen tro på,altså, nesten alle her inne er utsatt for vold,så vanlig er det da ikke?

 

Anonymous poster hash: 6d64a...cec

De som ikke har vært utsatt for vold, har vel gjerne ikke samme dilemmaene å diskutere her inne....

 

Anonymous poster hash: 8ed84...3f9

Skrevet

 

har jeg ingen tro på,altså, nesten alle her inne er utsatt for vold,så vanlig er det da ikke?

 

Anonymous poster hash: 6d64a...cec

Om du ikke tror på meg eller ikke bryr meg ikke. Men tror nok det er mer vanlig enn du tror.

Dette var en mann som er psykisk ustabil og det var en episode hvor han slo meg gjentatte ganger foran barnet vårt. Det er en gang for mye for meg meg og dermed meldte jeg han. Tror du skal være veldig forsiktig med å si hva som er sant og ikke. Kun den som skriver innlegget vet sannheten. Er du i tvil eller ikke har noen råd å komme med bør du la være å svare.

Hi

 

Anonymous poster hash: 20515...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...