Gå til innhold

Sykt barn over 12 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med barn på 12-13 år, er dere hjemme med de om de er syke? Selv om dere ikke har rett på sykt barn dager?

Anonymous poster hash: e6873...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer selvsagt til å være hjemme hvis han skulle bli veldig syk, med veldig dårlig allmenntilstand. F.eks ved kraftig influensa.

Har aldri opplevd at han har vært så syk etter 12 år.

Jeg var veldig syk av kyssesyken da jeg var 20 år. Da tok min mor permisjon for å passe meg. Noe annet hadde vært uansvarlig i den tilstanden jeg var i da.

Anonymous poster hash: 5f3a3...281

Skrevet

Ikke ved en liten feber eller noe enkelt.

Men i vinter var tenåringen min veldig syk og lå på sykehus. Da var jeg selvsagt med.

Anonymous poster hash: 07bae...98e

Skrevet

Enig med de over. De klarer seg helt fint ved "normal" sykdom, men blir de så syke at de ikke klarer å ta hånd om seg selv blir jeg selvfølgelig hjemme, akkurat som jeg ble da min mann ble svært dårlig etter det som i utgangspunktet skulle være en rutineoperasjon, men som holdt på å gå galt.

Anonymous poster hash: c6366...96c

Skrevet

Har en sønn på 15 og han har en fraværsdag på de siste 3 årene, da pga forkjølelse og hodepine. Ikke akkurat nødvendig å holde han i hånden 😉

Anonymous poster hash: 520a4...a2f

Skrevet

Om han ikke klarer seg selv blir en av oss selvsagt hjemme. Men kan ikke huske sist han var så syk.

Har ikke tatt ut sykt barn-dager på han de siste årene ihvertfall. Blir straks 12 år.

Skrevet

Jeg har en jobb jeg enkelt kan bytte vakt slik at meg og mannen får overlappet litt om å være hjemme. Jobber begge dag bytter jeg til en kveldsvakt slik at jeg er hjemme på dagen. Da er det bare litt før han kommer og søsken kommer like etter jeg går.

Egentlig kunne jeg fått forlenga sykedagene med ungene siden de er kronisk syke begge to, men ser ikke behovet egentlig. Litt deilig å dra på jobb etter å ha vært med unge en dag.

Anonymous poster hash: 92e35...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...