Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Så noen hadde delt på Facebook om hun som forsvarte valget sitt om å røyke i svangerskapet. En av fb-vennene mine hadde kommentert, om at det var hysterisk å ikke akseptere det. Hun selv hadde røyka i alle sine svangerskap, og det hadde jo gått helt fint! Uten å nevne han som var dødfødt... Eller de to minste med astma... Jeg vet det bare er dumt å la seg provosere, men ser hun det virkelig ikke selv? Det er jo umulig å si med sikkerhet at røykingen hennes er årsak til hverken det ene eller andre, men det kan ihvertfall ikke utelukkes....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Jeg skjønner godt at du blir provosert.Det finnes ingen unnskyldning for å røyke i svangerskapet.Denne fb-venninna di virker helt blåst.Jeg hadde hatt store problemer med å ikke kommentere det! Anonymous poster hash: 1e1dc...c29
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Hun mener kanskje at det gikk fint med henne, og at det derfor ikke var så farlig? Anonymous poster hash: 9aaad...691
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Hun mener kanskje at det gikk fint med henne, og at det derfor ikke var så farlig? Anonymous poster hash: 9aaad...691 Tydeligvis litt i fornektelse hu da, vil ikke påstå at 2 barn med astma er at det gikk fint :/ Anonymous poster hash: 3a4db...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå