Gå til innhold

Dere som har vært flere ganger på visning/kjøpt hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å kontakte megler for prospekt før visning eller dukker dere bare opp?

Anonymous poster hash: d0682...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått tilsendt hele prospektet før visning. Og studert det godt før vi har bestemt oss for om vi gidder å bruke tid på visningen.

Du vet jo ikke hva du skal spørre om / se etter hvis du ikke har lest prospektet forst.

Skrevet

Aldri spurt om prospekt før visning. Alltid dukket opp på visning å sett. Da vi kjøpte boligen vi eier i dag, spurte vi om vi kunne komme å se dagen før visning. Fordi min mann jobber skift. Jeg dro så sammen med min pappa, på visningsdagen. Dette er det tredje stedet jeg eier.

Anonymous poster hash: 86ec8...c37

Skrevet

Laster alltid ned prospektet og leser tilstandsrapporten og egenerklæringen nøye før visning. Gidder ikke bruke tid på å gå på visning på dårlige boliger.

Anonymous poster hash: 2137c...661

Skrevet

Har alltid lastet ned prospektet og lest takstrapporten grundig før visning. Går alltid på privatvisning før selve visningen. Da får man gå i fred og sett hele huset og eiendommen i dagslys selv om det er midt på vinteren. Får også snakket med selger, syns det er greit å vite hvem man handler for flere millioner med.

Anonymous poster hash: ca4b3...368

Skrevet

Helt sikkert veldig smart å laste ned/bestille prospekt og eventuelt gå på privatvisning. Selv har vi aldri gjort det, ei heller hatt noen som ville komme på privatvisning i noen av våre boliger.

Sitter nå i den fjerde boligen vi eier :)

Anonymous poster hash: fcea6...2dd

Skrevet

Fått prospektet på forhånd. Særlig lurt når det gjelder eneboliger etc. Da er det mye som kan være slitt, trenge vedlikehold etc. I en leilighet er det færre fallgruber.

Da vet man mer hva man bør spørre om på visning.

Anonymous poster hash: 212b8...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...