Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 bestilte turen for lenge siden. og har jo ikke tatt med avbestillingsforsikring, så her må det reises men er 30uker på vei når vi drar. og lurer på hva man bør tenke på? hvilke erfaringer har dere evt? hva slags mat, frukt osv? tenker selvfølgelig å drikke flaskevann og pusse tenna i det. og vaske hender med sprit osv osv. men er denne maten som bekymrer meg mest egentlig. og flyturen selvsagt. så skal kjøpe meg gode støttestrømper, drikke masse og prøve og bevege meg. Anonymous poster hash: f80d7...796
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Du kan vel spise det meste? De har jo all mulig mat der nede, pass på at kjøttet gjennomkokt/stekt og ikke spis salat ol som du ikke vet er vasket skikkelig. Skrell all frukt og ikke spis is fra disk. Anonymous poster hash: 3f971...3fe
TPK Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Du kan spise det samme som hjemme, bortsett fra lokal fetaost. Jeg tror heller ikke melkeprodukter vanligvis pasteuriseres der nede, så det må du i så fall lese på pakken. Kjøtt og fisk må være gjennomstekt, frukt og grønt vaskes godt (kanskje litt vanskelig på restaurant, men da bør du kanskje droppe salat ute). Ta med graviditetspapirer (gjerne få det oversatt?), europeisk helsetrygdekort og reiseforsikringsbevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå