Gå til innhold

Er dere redde for terror på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er redd faktisk.oxo må jeg til byen fordi jeg har skolebarn.

Anonymous poster hash: 9c3e5...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før du sa det?!

Anonymous poster hash: 90934...e36

Skrevet

Vi bor såpass langt unna sentrum at jeg ikke er redd nei.

Vi pleier bare å gå i 17.mai tog med barnehagen å de går bare i nærheten av her vi bor,så føler ikke at det er så aktuelt terrormål.

Anonymous poster hash: 7faca...747
Skrevet

Feirer ikke 17. mai, så nei, men er bekymret på familiens vegne.

Anonymous poster hash: bf8af...437

Skrevet (endret)

Hadde det vært snakk om å gå 17.mai tog i Oslo så hadde jeg nok vært redd ja,men bor heldigvis i Bergen å langt fra sentrum så føler meg ikke redd.

Endret av me_87
Skrevet

Ja, det har jeg vært i mange år. Uten at jeg lar det styre meg. Tar banen uansett.

Anonymous poster hash: 2f837...159

Skrevet

Nei, det er jeg ikke redd for.

Anonymous poster hash: 63ffc...dd9

Skrevet

Nei, det er jeg ikke redd for.

Anonymous poster hash: 63ffc...dd9

Skrevet

Nei, jeg er ikke redd for terror på 17 mai eller noen annen dag. Jeg bor for avsides for terrorister og de gangene jeg reiser til/fra terrormål hva er sannsynligheten for at akkurat der, akkurat da jeg er der skal det skje noe egentlig ganske liten.

Hver gang det går av en bombe så økes sikkerheten, overvåkingen og oppfølgingen så snart eier vi ikke engang våre egne tanker.

Anonymous poster hash: 7a885...74c

Skrevet

Eh, nei...

Anonymous poster hash: 3bb5b...c77

Skrevet

Nei, jeg er ikke redd for terror på 17 mai eller noen annen dag. Jeg bor for avsides for terrorister og de gangene jeg reiser til/fra terrormål hva er sannsynligheten for at akkurat der, akkurat da jeg er der skal det skje noe egentlig ganske liten.

Hver gang det går av en bombe så økes sikkerheten, overvåkingen og oppfølgingen så snart eier vi ikke engang våre egne tanker.

Foreldrene mine er sjeldent i Oslo men de var der akkurat den dagen bomben gikk av.

De skulle egentlig være i Oslo sentrum når bomben gikk av,heldigvis ombestemte de seg pga dårlig vær.

Skrevet

Foreldrene mine er sjeldent i Oslo men de var der akkurat den dagen bomben gikk av.

De skulle egentlig være i Oslo sentrum når bomben gikk av,heldigvis ombestemte de seg pga dårlig vær.

Unnskyld, men hva så? Skal jeg leve i frykt av den grunn?

Jeg var i Paris rett før det smalt, jeg skulle ha vært i Belgia i påsken, men ble hjemme pga sykdom. Det er ikke sikkert at jeg hadde blitt berørt uansett. Jeg lever livet mitt fult ut hver dag, så den dagen jeg dør så dør jeg, blir jeg skadet av takras, en bilulykke, en desperado eller pga en terrorist så lever jeg fortsatt og kan fortsatt velge hvordan resten av livet skal være.

Jeg har vært fanget som eneste hvite i voldelige opptøyer i Afrika, hvor livet mitt hang i en tynn tråd og bare flaks gjorde at jeg overlevde uten varige mén, men sånn skjer man lærer det man kan lære å går videre. Livet er alt for dyrbart til å kastet bort på å være redd for ting man ikke kan gjøre noe med.

Skrevet

Jeg går forbi den jødiske synagogen i København flere ganger i måneden, fordi den ligger på en rute jeg må gå. Har ikke tenkt å slutte med det. Har også jevnlig gått på konserter på Krudttønden. Angrepene var i januar i fjor, men det endrer ikke på min livsførsel.

Anonymous poster hash: 6b55e...997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...