Snartmamma2015 Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Har ei jente på 10 mnd. Hun står og går når hun holder seg til noe. Foreløpig har vi brukt Stonz ute, men ser jo at det ikke er så lett å gå med de. Bør vi begynne med sko, og i såfall hva anbefales ?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Min begynte å gå nylig. Jeg gikk rett på sandaler med lukket tupp. Hun skal ikke ut å gå i drittvær uansett. Anonymous poster hash: b90d4...849
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Har begynt med overgangssko Hva ER egentlig overgangssko? Har en baby som snart går her selv Anonymous poster hash: fa07c...7f5
Fandens Oldemor Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Har ei jente på 10 mnd. Hun står og går når hun holder seg til noe. Foreløpig har vi brukt Stonz ute, men ser jo at det ikke er så lett å gå med de. Bør vi begynne med sko, og i såfall hva anbefales ? Da ville jeg kjøpt sko, ja. Jeg pleier å ta med barna på en god skobutikk og få veiledning fra de som kan noe om hvilke sko jeg burde kjøpe. Sko er superviktig, der tar jeg ingen sjanser. Høres ut som om du egentlig bare kan klemme til med diverse sko, støvler og sandaler i en smell, en på 10 mnd begynner jo å bli stor nok til å være ute i alle typer vær framover.
februarprins2013 Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 min fikk sine første når han var 14mnd da gikk det mot vår . og han hadde gått en stund,er veldig fint at de går sier de i butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå