Gå til innhold

Når begynne med sko ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 10 mnd. Hun står og går når hun holder seg til noe. Foreløpig har vi brukt Stonz ute, men ser jo at det ikke er så lett å gå med de. Bør vi begynne med sko, og i såfall hva anbefales ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte å gå nylig. Jeg gikk rett på sandaler med lukket tupp. Hun skal ikke ut å gå i drittvær uansett.

Anonymous poster hash: b90d4...849

Skrevet

Har begynt med overgangssko

Skrevet

Har begynt med overgangssko

Hva ER egentlig overgangssko? Har en baby som snart går her selv

Anonymous poster hash: fa07c...7f5

Skrevet

Har ei jente på 10 mnd. Hun står og går når hun holder seg til noe. Foreløpig har vi brukt Stonz ute, men ser jo at det ikke er så lett å gå med de. Bør vi begynne med sko, og i såfall hva anbefales ?

Da ville jeg kjøpt sko, ja. Jeg pleier å ta med barna på en god skobutikk og få veiledning fra de som kan noe om hvilke sko jeg burde kjøpe. Sko er superviktig, der tar jeg ingen sjanser.

Høres ut som om du egentlig bare kan klemme til med diverse sko, støvler og sandaler i en smell, en på 10 mnd begynner jo å bli stor nok til å være ute i alle typer vær framover.

Skrevet

min fikk sine første når han var 14mnd da gikk det mot vår :). og han hadde gått en stund,er veldig fint at de går sier de i butikken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...