Gå til innhold

kake på jobb...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ut i svangerskapspermisjon også lurer jeg på om det er teit å ta med kake på jobb siste dagen min?

 

Skjønner at det er teit spm også men jeg har liksom ikke lyst at de på jobb skal tro at det er så viktig. Har bare jobbet der et halvt år så vet ikke hva de pleier å gjøre. Hva gjør de på din arbeidsplass?

 

Anonymous poster hash: b64f5...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske at det har blitt gjort på min arbeidsplass,men det er jo kjempekoselig om du gjør det.Alltid godt med litt kake!

Skrevet

Så koselig😊! Det hadde vi satt pris på, på jobben hos meg iallfall😊👍🏻!

Skrevet

Vi er noen skikkelige kakemonser, så hos oss hadde det slått an. Uansett grunn. 🍰

 

Anonymous poster hash: 0d1e3...bc3

Gjest Pusikatt
Skrevet

Vi har kake bestandig når noen har bursdag, eller ved enhver anledning egentlig. Det viser jo bare at du setter pris på arbeidsplassen din. Jeg hadde garantert gjort det.

Skrevet

Har aldri hørt om noen hos oss som har reagert på for mye kake😁

Skrevet

På vår jobb er søtsaker alltid hjertlig velkomment! Ingen anledning er for liten (eller for stor) til å markeres ved 2-kaffen!

 

 



Anonymous poster hash: dd949...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...