Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Går ut i svangerskapspermisjon også lurer jeg på om det er teit å ta med kake på jobb siste dagen min? Skjønner at det er teit spm også men jeg har liksom ikke lyst at de på jobb skal tro at det er så viktig. Har bare jobbet der et halvt år så vet ikke hva de pleier å gjøre. Hva gjør de på din arbeidsplass? Anonymous poster hash: b64f5...d8b
Hengebukksvinet Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Kan ikke huske at det har blitt gjort på min arbeidsplass,men det er jo kjempekoselig om du gjør det.Alltid godt med litt kake!
Tyra79 Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Så koselig😊! Det hadde vi satt pris på, på jobben hos meg iallfall😊👍🏻!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Vi er noen skikkelige kakemonser, så hos oss hadde det slått an. Uansett grunn. 🍰 Anonymous poster hash: 0d1e3...bc3
Gjest Pusikatt Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Vi har kake bestandig når noen har bursdag, eller ved enhver anledning egentlig. Det viser jo bare at du setter pris på arbeidsplassen din. Jeg hadde garantert gjort det.
Optatium Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Har aldri hørt om noen hos oss som har reagert på for mye kake😁
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 På vår jobb er søtsaker alltid hjertlig velkomment! Ingen anledning er for liten (eller for stor) til å markeres ved 2-kaffen! Anonymous poster hash: dd949...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå