Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har alltid hørt at en person uten ADHD vil få motsatt effekt på ADHD medisin. Stemmer dette? Anonymous poster hash: 5aece...1fd
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Det er snakk om Amfetamin. Du kan jo lese deg opp derfra. Anonymous poster hash: ceb3e...081
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Det er snakk om Amfetamin. Du kan jo lese deg opp derfra. Anonymous poster hash: ceb3e...081
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 (Aner ikke hvorfor svaret kom 2 ganger) Anonymous poster hash: ceb3e...081
LME1001 Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har ikke adhd, men har prøvd adhd-medisin. Munnen min ble hyperaktiv og jeg klarte ikke holde kjeft. Pleier å kjadre endel til vanlig, men på tablettene kunne jeg plutselig ikke kontrollere meg... 😜
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Amfetamin, ja. Skal si jeg fikk lest til eksamen! Galskap. Angrer... en annen gang hadde jeg vært på fest hele natta og skulle på jobb hele dagen. Aldri vært mer effektiv på jobben. Men det er ikke bra, altså. Hjertebank og kræsjlanding. Anonymous poster hash: 6cb23...09e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Det er bare en myte at de virker annerledes for de uten adhd. Alle blir mer fokusert. Men det er jo forskjell på hvor godt de virker på en person, dose og type Anonymous poster hash: 32c67...e90
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Jeg gikk på Concerta en stund. Har ingen diagnose. Men det var deilig og plutselig ha fult fokus på jobb, hærregud så effektiv jeg var i den tiden der. Og så konsentrert og organisert. Skjønner godt at folk bruker amfetamin, hvis det er samme greia. Anonymous poster hash: d0859...06c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Man får motsatt ffekt ja. Og enda får foreldre til barn med adhd pes fordi adhd egentlig ikke er en ordentlig diagnose, det er bare foreldre som ikke orker å oppdra barna sine, så de stapper i de medisiner. Hadde jeg fått 10 kr for hver gang jeg hørte det 😯 Merkelig at barn med en adhd diagnose faktisk blir roligere av de medisinene så mange blir stresset/aktive av... 😉 Anonymous poster hash: 23849...994
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Man får motsatt ffekt ja. Og enda får foreldre til barn med adhd pes fordi adhd egentlig ikke er en ordentlig diagnose, det er bare foreldre som ikke orker å oppdra barna sine, så de stapper i de medisiner. Hadde jeg fått 10 kr for hver gang jeg hørte det 😯 Merkelig at barn med en adhd diagnose faktisk blir roligere av de medisinene så mange blir stresset/aktive av... 😉 Anonymous poster hash: 23849...994 Foreldre til barn med adhd får nok pes...men akkurat dette er ikke sant. Adhd medisin og Amfetamin er skjerpende. Amfetamin i små doser! Men ingen som ruser seg er interessert i å bare bli litt skjerpet. Det er også derfor man kan ruse seg på adhd-medisin ved å ta for mye. Anonymous poster hash: 32c67...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå