Gå til innhold

Dere som leier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke skaffet meg innbo forsikring enda og sitter og lureri på hvor høy dekningsgrad jeg må ha . Hva har dere?

Anonymous poster hash: 52b54...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du alene? 500.000. Er dere flere 1 mill. Det er ikke så mye dyrere pr100.000 fra 500.000 og opp til 1 mill.

Anonymous poster hash: 7c0bb...637

Skrevet

Er du alene? 500.000. Er dere flere 1 mill. Det er ikke så mye dyrere pr100.000 fra 500.000 og opp til 1 mill.

Anonymous poster hash: 7c0bb...637

Er meg og min datter

Skrevet

Jeg leier ikke, men innboforsikring er vel det samme uansett? Jeg pleide å forsikre for 2.000.000,- da det var bare meg og datteren min. Det er utrolig hvor mye det koster å kjøpe absolutt alt nytt. I tillegg kan utbetalingen avkortes hvis man selv har vært uaktsom, så det er helt nødvendig å ha litt å gå på. Koster nesten ingenting uansett. En jeg kjenner som bodde helt alene var forsikret for 1.000.000,- og fikk ikke råd til å kjøpe tilbake alt hun hadde eid før brannen.

Skrevet

Jeg leier ikke, men innboforsikring er vel det samme uansett? Jeg pleide å forsikre for 2.000.000,- da det var bare meg og datteren min. Det er utrolig hvor mye det koster å kjøpe absolutt alt nytt. I tillegg kan utbetalingen avkortes hvis man selv har vært uaktsom, så det er helt nødvendig å ha litt å gå på. Koster nesten ingenting uansett. En jeg kjenner som bodde helt alene var forsikret for 1.000.000,- og fikk ikke råd til å kjøpe tilbake alt hun hadde eid før brannen.

2.000.000 ??wow.. tviler sterkt på at jeg har verdier for det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...