Gå til innhold

Slankingen har gått til hel... i påsken, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så flink frem til påsken! Spist sunt, og trent regelmessig. Alt stoppet opp i påsken, og det ble mye kos med familien. Er det flere der ute som trenger motivasjon til å begynne igjen?

Anonymous poster hash: 5e7eb...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan motivere deg til å starte igjen. Jeg startet endringen 1. januar og påsken var intet unntak. Har både spist sunt og trent masse. Ikke la påsken ødelegge...fortsatt fra NÅ.

Anonymous poster hash: b1149...04f
Skrevet

Oh. yes. har utrolig nok ikke gått opp mer enn 1 kg, men det skyldes at jeg har jobbet mye fysisk. Har satt til livs MENGDER med godteri og kake. Har lyst til å hive resten, for det er alt for mye igjen men da går vel mannen helt bananas. Nå er det i hvert fall full skjerpings.

Tror jeg skal gi meg selv belønning for å x antall dager uten sukker. Litt egenpleie, hudpleier eller noe sånt kanskje :)

Skrevet

Jeg var alene i påsken og klarte meg derfor greit. Vet ikke om jeg hadde klart det uten. Ingen grunn til å ikke kaste seg opp på hesten igjen, du har jo sikkert hatt resultater før påsken som kan motivere deg:)

Anonymous poster hash: c95d3...25e
Skrevet

Jajamenn, og i dag har jeg handlet masse påskesnop på halv pris ;)

Opp 1 kg, men den går av innen fredag også er det fokus videre. Snopet jeg handlet i dag er nå lagret i kjelleren og skal tas frem som lørdagsgodt til helgen.

Anonymous poster hash: 55cb1...436
Skrevet

Jepp!

Lifesum lyser så rødt at den blender meg ;)

Viljestyrke kan jeg visst ikke skryte på meg å ha :D

Anonymous poster hash: 4f9d0...6ea

Skrevet

Jajamenn, og i dag har jeg handlet masse påskesnop på halv pris ;)

Opp 1 kg, men den går av innen fredag også er det fokus videre. Snopet jeg handlet i dag er nå lagret i kjelleren og skal tas frem som lørdagsgodt til helgen.

Det kan du sikkert klare, men jeg tror det er en god regel å ikke kjøpe snop kun fordi det er billig. Kjøp det en trenger når en skal spise det, det burde ikke være så ofte at prisen er avgjørende. 

Skrevet

Det kan du sikkert klare, men jeg tror det er en god regel å ikke kjøpe snop kun fordi det er billig. Kjøp det en trenger når en skal spise det, det burde ikke være så ofte at prisen er avgjørende. 

Helt enig egentlig, men har 4 barn og litt dårlig råd om dagen så da måtte jeg benytte sjansen til å handle lørsdagsgodt i dag. Bl.a den sjokoladehøna med smarties inni som de har hatt lyst på hele påsken, nå var den til halv pris og de kan få den til lørdag...

Skrevet

Her og. Det har blitt alt for mye smågodt, kake og brus denne påska. Fra i morgen er det tilbake til det sunde. 

Anonymous poster hash: 0627f...5f5
Skrevet

Her og. Det har blitt alt for mye smågodt, kake og brus denne påska. Fra i morgen er det tilbake til det sunde.

Anonymous poster hash: 0627f...5f5

Hvorfor ikke fra i dag?

Anonymous poster hash: 3fc02...5d1

Skrevet

Hvorfor ikke fra i dag?

Anonymous poster hash: 3fc02...5d1

😂 Lurer jeg også på! Alltid "fra mandag", fra i morgen, neste uke, neste mnd.. I morgen, altså.. Daaaaaa! 😂

Anonymous poster hash: e960c...c60

Skrevet

Uff, ja... :/ Har spist snop hver dag i ferien, og jeg har hatt ferie i 10 dager.

Spiste også hver dag en uke før der og, så...

Men! Jeg sør holdt treninga vedlike da:-) Trent 3 ganger og vært på 2-3 turer opp fjell og i skog. Så har vært aktiv, men har spist forbanna mye snop..

Skal skjerpe meg fra i dag men jeg holder på å dø allerede... Er så fysen!!

Anonymous poster hash: de739...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...