Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Har en fantastisk forlovede, 2 flotte sønner og 2 flotte bonusbarn. Alikevel så er jeg så lei meg og trøtt, tenker stadig vekk på om jeg bare burde blitt i forholdet til barnefar pga barna. Jeg har det veldig fint med nye kjæresten, men jeg sliter litt med barna. Et barn er veldig krevende, noe som resulterer i mye krangling her hjemme. Noen dager vil jeg bare ta med sønnene mine og finne en egen leilighet for og kunne komme unna den utmattende følsen. Flere dager der jeg føler kun at sønnene mine kan gjøre meg gla, at det kun er de som får meg til og smile. Føler at jeg bare er tilstede, men har ikke den gleden inni meg som jeg har hatt før. Noen som har vært borti no lignende? Var dere deprimerte? Vil bare at alt skal ordne seg Anonymous poster hash: 6dbe0...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå