Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Datteren til en venninne av meg er 12 år. Hun er veldig barnslig, og holder seg stort sett rundt mamma. Hun er veldig usikker og engstelig av seg. Hun griner for den minste lille ting, som at storesøster ikke vil ha henne med seg på ting, ol. Stort sett oppfører hun seg som en 6-åring. Min venninne behandler henne som en også, noe jeg synes er veldig feil. Hun nører veldig opp under at datteren er så søt og liten, og jenta tar dette veldig bokstavelig. Jeg har også en datter på samme alder, men hun har ingen interesse av å være sammen med henne lenger, da hun synes hun er så barnslig. De er blitt veldig forskjellige, og min jente har problemer med å omgås henne for lenge. Min venninne og jeg er klar over dette, men hun ser ikke det andre ser angående jenta hennes. Hun er mer irritert over at ikke min datter lenger ønsker å være sammen med henne. Vi er ikke sammen på daglig basis, men kun innimellom. Så det er ingen problem i hverdagen. Jeg har snakket med min datter om å ta seg sammen og være sammen med denne jenta når vi treffes, noe hun klarer en liten stund, men så går hun lei. Hvordan kan man fortsatt ha et greit forhold, selv om ungene er vokst fra hverandre? Anonymous poster hash: 99d22...748
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Treff hverandre uten unger. Når de er så store er det vell ikke vanlig å bli med mor på venninnetreff. Anonymous poster hash: 6fe7e...60f
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Jeg reiser en del på tur sammen med venninnen min, det er derfor ungene også er med..... Anonymous poster hash: 99d22...748
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 I den alderen der modnes unger i veldig forskjellig tempo. Alt fra nesten ferdig til ikke påbegynt pubertet, foreksempel. De fleste er fortsatt barn, noen er blitt ungdommer når de er 12 år. Det kommer nok en brutal oppvåkning for denne moren snart, men det går seg nok iallefall til. ;-) Anonymous poster hash: 7e954...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Anonym bruker, on 29 Mar 2016 - 13:58, said: I den alderen der modnes unger i veldig forskjellig tempo. Alt fra nesten ferdig til ikke påbegynt pubertet, foreksempel. De fleste er fortsatt barn, noen er blitt ungdommer når de er 12 år. Det kommer nok en brutal oppvåkning for denne moren snart, men det går seg nok iallefall til. ;-) Anonymous poster hash: 7e954...eb1 Det er det jeg også tenker. Slik jeg ser det, holder moren denne jenta veldig igjen. Hun prater nærmest til henne som en baby, og forklarer henne ting på en måte som er særdeles barnslig. Anonymous poster hash: 99d22...748
Nullstress;) Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Denne jenta kommer til å få en brå start på sin ungdom når hun begynner på ungdomsskolen. Og det gjør moren også. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå