Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 -ungene mine har aldri sovet i sengen vår fordi jeg ikke sover noe godt da! -ungene mine er og har aldri vært syke -ungene mine har aldri vært klåfingret rundt gå-stadiet,det er jo bare å si NEI! Har aldri vært trassene og vanskelige. Hva tenker dere om denne moren og hva med barna? Anonymous poster hash: 2dcae...bef
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Tenker at hun har vært ekstremt "heldig" som har fått rolige barn eller altfor streng mot barna. Vi gjorde heller ingenting galt, men det var fordi vi var livredd for pappa. Anonymous poster hash: ec999...df4
Hjertefru Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Tenker at du høres helt normal ut, og at ungene sikkert får bra stell og skikkelig mat siden de aldri(?) har vært syke. Ellers tenker jeg at du har vært heldige med barna dine,og at de kanskje ikke er av den nysgjerrigste typen...
Mamma til 2 søte Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Skal jeg tenke noe? Det sier jo ikke noe om deg som mamma...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Hvis jeg kan være litt slem så tenker jeg at du er en mor som er velsignet med enkle barn, som tar full ære for det, og som dømmer de med barn som ikke er så enkle, og mener de gjør en dårlig jobb. Altså en som eier sannheten selv om hun ikke har erfaringsgrunnlag til det. Utover det er jeg sikker på at du er både kjærlig og omsorgsfull Anonymous poster hash: 6278f...be5
BareMas Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 At du har fått snille, bedagelige unger. Selv er jeg ganske konsekvent på "nei", men alikevel brukte jeg en halv dag på å løfte ned 1 åringen fra benken hun vet veldig godt at hun ikke skal klatre opp på. Aldri fått lov, og den regelen har ikke endret seg i påska.
mamma_bergen Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Tenker ikke så mye over det utover at det er snakk om enkle unger
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Tenkte DIB-mamma hahaha ! Gjør aaaalt perfekt Anonymous poster hash: 2b9db...df6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Enten at hun lyver eller at ungene er lette å ha med å gjøre. Jeg har samme greie med samsoving og det har mine barn hatt også. Fra tre måneder har de foretrukket å sove i egen seng. Og de har sovet hele natten fra fem/seks måneder. Jeg vet jeg er ekstremt heldig angående søvn. Det er aldri grining på kvelden omtrent. Ellers har de vært noen skikkelige utforskere og vandaler og jeg har måttet fotfølge de i våken tilstand. De har plukka på ALT i huset. Anonymous poster hash: 37e57...4cb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Jeg tenker at dette er en mamma som har en tiåring, og som har glemt hvordan det var å ha baby Anonymous poster hash: 8d1b2...f7c
Mumua Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 Tenker det er en mamma som har voldsomt behov for bekreftelse for at det hun gjør er ok siden hun lager en tråd om det på forum. Enten fordi hun har enkle barn og tror hun har funnet fasiten eller fordi hun mistenker at måten hun gjør ting på kanskje ikke er så bra og håper å få høre at det hun gjør er ok.
Mumua Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 Når det er sagt er også 4-åringen til min samboer slik. Rører ikke ting hun vet ikke er lov, trasser sjelden og har sovet i sin egen seng siden hun var nyfødt. Men vi vet det er fordi hun er ett enkelt barn, for det er ikke lagt inn voldsomt mye energi i oppdragelsen
Mostly Harmless Skrevet 29. mars 2016 #13 Skrevet 29. mars 2016 Tenker ungene dine må ha jernhelse og ellers er nokså medgjørlige.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 Alle barn er forskjellige.. Dattera mi er ekstremt klåfingra og rampete, men hun har aldri vært interessert i å sove i senga vår. Foretrekker å sove i egen seng. Tror det bare er sånn hun er skrudd sammen. Anonymous poster hash: 8ef96...f06
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #15 Skrevet 30. mars 2016 Takk for mange meninger😉 Ikke at det betyr noe,men dette er ikke meg! Jeg ville bare høre med dere for å selv finne ut om jeg "dømmer" denne moren fordi jeg ikke liker henne spessiellt godt. Og helt tydelig så gjør jeg vel det. Jeg er nemlig moren som har klåfingrede unger,samsover og en 3 åring som kommer inn hver natt.ikke mye sykdom,men normalt vil jeg si.Jeg føler hun dømmer meg og at alt er så enkelt! Er jo bare å gjøre sånn.... Anonymous poster hash: 2dcae...bef
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #16 Skrevet 31. mars 2016 Tenker at hun juger. Anonymous poster hash: 299f1...731
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #17 Skrevet 31. mars 2016 Det første jeg tenker er stakkars barn som aldri har fått sove sammen med mamma og pappa. Vet hvor koselig mine barn synes det er. Så i motsetning til de her som synes hun gjør alt riktig, synes jeg hun gjør feil. Anonymous poster hash: 26858...949
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #18 Skrevet 31. mars 2016 Tenker at moren har hatt "flaks" som har fått så "medgjørlige" barn. Også tenker jeg at barna dine er litt tafatte. Det vil ikke gagne dem når de blir eldre og voksne. Anonymous poster hash: b50e0...11d
soleia Skrevet 31. mars 2016 #19 Skrevet 31. mars 2016 Ho ynskjer nok å framstå som at ho meistrar barna og det å vere mor godt, og slike folk kan vere irriterande om ein har lyst å diskutere problem, eller sjølv føler ein kjem litt til kort innimellom. Har aldri høyrt om barn som aldri er sjuke, og ser det som usannsynleg at det skulle komme fleire i ein familie, så her hadde ho vore meir truverdig om ho nytta ordet "sjelden". Kan hende har ho ein høgare terskel for kva ho anser som "trass" og å vere "vanskeleg" enn du? Og der er eg forsåvidt einig med henne (og det er vel mange barnepedagogar, som feks Jesper Juul og) Det er naturleg å ville klare sjølv og bestemme sjølv, og ein treng ikkje problematisere og kalle barnet "vanskeleg" av den grunn, det vanskelege kan vere å vere forelder og møte det på rett måte. Ho har vore heldig med barn som respekterar "nei" når dei er klåfingra. Eg fekk ein av kvar. Forstår godt at ho synes det er vanskeleg å sove med barn i senga, det gjer eg og, og eg tenkjer vel at barna kan ha det bra likevel, sjølv om eg har gjort litt andre val sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå