Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 bare lurer.... Ja jeg er blakk Ja bare og se ned på meg. Døm meg. Anonymous poster hash: 3b3bd...fbc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Torsdag Anonymous poster hash: 5ba12...a6a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har ikke fått den. Håper det ordner seg for deg frem til den kommer. Anonymous poster hash: 1d377...2df
skinnfilla Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Kommer vel ikke før 31... Kjipt å være blakk, tid for å være kreativ😖 Og jeg ser ikje ned på deg😊
sug lut Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Det er ikke noe å se ned på deg for. Alle trenger penger. Men er det ikke enklere å sjekke i nettbanken enn å spørre her?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har ikke fått, men det er jo ganske tidlig. Kanskje den kommer i løpet av dagen. Anonymous poster hash: f184e...941
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Ikke fått Anonymous poster hash: 5afe7...ee5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Ikke fått,men dnb kunder får den vell ikveld tenker jeg Anonymous poster hash: 1c564...9bd
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Nav.no....der står alle datoer. Anonymous poster hash: 7d614...6bf
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Nav.no....der står alle datoer. Anonymous poster hash: 7d614...6bf Vi veit det alle sammen .... Men kommer forskjellig for det Anonymous poster hash: 5afe7...ee5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 Kom inn nå,dnb Anonymous poster hash: 1c564...9bd
februarprins2013 Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 kommer vel på torsdag for de fleste,men vet noen får i morgen også,de har dnb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #13 Skrevet 29. mars 2016 Har kommet her også. Flerdobbelt til og med 😲 Anonymous poster hash: ce65d...ff7
Mamma_til_2 Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 Har kommet her også. Flerdobbelt til og med 😲 Anonymous poster hash: ce65d...ff7 Flerdoblet?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #16 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har ikke fått og har dnb Anonymous poster hash: 18993...82b
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mars 2016 #17 Skrevet 29. mars 2016 Kom ikke den forrige uke da? Jeg tulla
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 Siste dagen kvar mnd så lenge det ikkje er helg den dagen. Da kommer den fredag. Anonymous poster hash: 8dcb2...aaa
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 Har ikke fått. Den kommer alltid siste dag i mnd her.
Mamma_til_2 Skrevet 29. mars 2016 #20 Skrevet 29. mars 2016 Siste dagen kvar mnd så lenge det ikkje er helg den dagen. Da kommer den fredag. Anonymous poster hash: 8dcb2...aaa Ja eller torsdag siden fredag er 1.april☺
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #21 Skrevet 29. mars 2016 Jeg får alltid siste dag i mnd så det blir vel på torsdag. Anonymous poster hash: 50e3b...0ec
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #22 Skrevet 29. mars 2016 Du kan logge deg inn på "min side" og se om den står til utbetaling. Anonymous poster hash: d67eb...93e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #23 Skrevet 29. mars 2016 Du kan logge deg inn på "min side" og se om den står til utbetaling.Anonymous poster hash: d67eb...93e På Nav sin sider! Anonymous poster hash: d67eb...93e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #24 Skrevet 29. mars 2016 Da var pengene på konto her Anonymous poster hash: 70f94...639
Mamma_til_2 Skrevet 29. mars 2016 #25 Skrevet 29. mars 2016 Du kan logge deg inn på "min side" og se om den står til utbetaling. Anonymous poster hash: d67eb...93e De har stått til utbetaling i ca 14 dager allerede så akkurat det hjelper ikke. Mine kom nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå