Gå til innhold

Barnetrygd?? Kommet i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer....

Ja jeg er blakk

Ja bare og se ned på meg.

Døm meg.

 

Anonymous poster hash: 3b3bd...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torsdag

 

Anonymous poster hash: 5ba12...a6a

Skrevet

Jeg har ikke fått den.

 

Håper det ordner seg for deg frem til den kommer.

 

Anonymous poster hash: 1d377...2df

Skrevet

Kommer vel ikke før 31...

Kjipt å være blakk, tid for å være kreativ😖

Og jeg ser ikje ned på deg😊

Skrevet

Det er ikke noe å se ned på deg for. Alle trenger penger. Men er det ikke enklere å sjekke i nettbanken enn å spørre her?

Skrevet

Jeg har ikke fått, men det er jo ganske tidlig. Kanskje den kommer i løpet av dagen.

 

Anonymous poster hash: f184e...941

Skrevet

Ikke fått :)

 

Anonymous poster hash: 5afe7...ee5

Skrevet

Ikke fått,men dnb kunder får den vell ikveld tenker jeg :)

 

Anonymous poster hash: 1c564...9bd

Skrevet

Nav.no....der står alle datoer.



Anonymous poster hash: 7d614...6bf
Skrevet

 

Nav.no....der står alle datoer.

 

Anonymous poster hash: 7d614...6bf

Vi veit det alle sammen .... Men kommer forskjellig for det

 

Anonymous poster hash: 5afe7...ee5

Skrevet

Kom inn nå,dnb :)

 

Anonymous poster hash: 1c564...9bd

Skrevet

kommer vel på torsdag for de fleste,men vet noen får i morgen også,de har dnb

Skrevet

Har kommet her også. Flerdobbelt til og med 😲

 

Anonymous poster hash: ce65d...ff7

Skrevet

Har kommet her også. Flerdobbelt til og med 😲

 

Anonymous poster hash: ce65d...ff7

Flerdoblet?

Skrevet

Jeg har ikke fått og har dnb

 

Anonymous poster hash: 18993...82b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kom ikke den forrige uke da?

Jeg tulla

Skrevet

Siste dagen kvar mnd så lenge det ikkje er helg den dagen. Da kommer den fredag.



Anonymous poster hash: 8dcb2...aaa
Skrevet

Har ikke fått. Den kommer alltid siste dag i mnd her.

Skrevet

 

Siste dagen kvar mnd så lenge det ikkje er helg den dagen. Da kommer den fredag.

 

Anonymous poster hash: 8dcb2...aaa

Ja eller torsdag siden fredag er 1.april☺

Skrevet

Jeg får alltid siste dag i mnd så det blir vel på torsdag.

 

Anonymous poster hash: 50e3b...0ec

Skrevet

Du kan logge deg inn på "min side" og se om den står til utbetaling.

 

Anonymous poster hash: d67eb...93e

Skrevet

Du kan logge deg inn på "min side" og se om den står til utbetaling.Anonymous poster hash: d67eb...93e

På Nav sin sider!

 

Anonymous poster hash: d67eb...93e

Skrevet

Da var pengene på konto her :)



Anonymous poster hash: 70f94...639
Skrevet

Du kan logge deg inn på "min side" og se om den står til utbetaling.

 

Anonymous poster hash: d67eb...93e

De har stått til utbetaling i ca 14 dager allerede så akkurat det hjelper ikke.

Mine kom nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...