Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Er oppgitt over alt og angrer på hele graviditeten. Han lever sitt vanlige liv og jeg merker at han irriterer seg over at jeg ikke har det bra og gråter mye. Han gjør som han pleier og bruker tiden sin på andre og ungene. Vi sklir mer og mer fra hverandre og jeg er så utrolig lei meg. Har prøvd å sagt jeg trenger støtte... I natt har jeg vært våken og han lå først å sukket og irriterte seg over at jeg lagde lyder. Til slutt gikk jeg på sofaen og han var våken lenge etter det... men han ofret meg ikke en tanke. Han gikk i stuen oppe, på do og til sengs igjen. Jeg har hatt to dager der jeg har vært helt monotom og det er så fryktelig at jeg har vurdert å ta bilen og aldri komme tilbake. Likevel er han bare sint og mener jeg er sur, urimelig og bare kjefter. Off... har det ikke bra. Har nok svangerskapsdepresjon, og han kunne nok aldri tro at jeg kunne fått noe slikt så han forstår nok ikke det. Anonymous poster hash: 4a061...f20
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Hva med å prate med han eller noen andre istedenfor å gå rundt å være stille og sur? Menn er ikke tankelesere, de trenger direkte tale. Om han skulle på jobb idag så er det ikke rart han ble småirritert over deg som ikke lå stille. Klart han ikke begynte å prate midt på natten, da blir jo alle mer våkne. Jobber ikke du, eller sitter du hjemme hele dagen? Om det er vanskelig å finne roen på nettene får du legge deg på et annet rom. Jeg er selv gravid og har lagt meg på gjesterommet, det kan jeg snu og styre hvor mye jegvil uten å forstyrre andre. Anonymous poster hash: 69e77...eef
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Du må da prate med ham! Anonymous poster hash: d99b3...456
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Det er ikke sikkert mannen din har hørt om svangerskapsdepresjon engang, og når du forventer at han skal være tankeleser får han jo aldri vite om det heller... Du er sur, grinete, irritabel og lei, han svarer med å være det samme tilbake. Uten komunikasjon kommer dere aldri ut av dette mønsteret igjen. Bestill time hos lege, det er hjelp å få mot svangerskapsdepresjon. Fortell mannen hva det er, forlang gjerne at han blir med til lege så han får høre det derfra også. Anonymous poster hash: ecf4f...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå