Gå til innhold

Blir dette for dumt? ang bryllupsbilder...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg giftet meg i 2015.

Men jeg har så lyst til å ta bilder fra mitt hjemsted. Da med meg i brudekjolen selvsagt.

 

Blir det for dumt å ta noen bilder nesten ett år etter bryllupet??

 

 

Anonymous poster hash: d90c1...762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

 

Anonymous poster hash: 240f9...a8b

Skrevet

Ja

 

Anonymous poster hash: 240f9...a8b

Kan jeg spørre om hvorfor?

 

 

 

Anonymous poster hash: d90c1...762

Skrevet

Fritt valg, men jeg hadde synes det var veldig rart.

Gifte seg gjør man en gang, og det er jo denne dagen bildene er minner fra (evt rett før eller etter om det passer bedre for fotograf)

 

 

 

Anonymous poster hash: d7586...ccd

Skrevet

Fritt valg, men jeg hadde synes det var veldig rart.

Gifte seg gjør man en gang, og det er jo denne dagen bildene er minner fra (evt rett før eller etter om det passer bedre for fotograf)

 

 

 

Anonymous poster hash: d7586...ccd

Ja, jeg skjønner jo det 😯

Men om vi skulle tatt bildet fra mitt hjemsted, måtte vi reist nesten 12 mil. Og det lot seg ikke gjøre.

Jeg hadde aldri tatt bilder før, da halve dagen min dreide seg om vårt "første møte" i kirken 😉

La det egentlig fra meg for jeg skjønte jo at det ikke gikk å ta bilder den dagen og syntes selv det virket litt rart å ta bilder etter bryllupet. Med klarer ikke å legge tanken vekk alikevel....

 

 

Anonymous poster hash: d90c1...762

Skrevet

Klart du kan ta bilder dersom det betyr noe for deg. Hvis andre henger seg opp i slikt, har de for lite å gjøre. Kjør på :)

 

Anonymous poster hash: cccf2...7a5

Skrevet

Det kan du selvfølgelig gjøre! I det store og hele betyr den eksakte datoen for bildene ikke så mye.

Bildene er minnene deres, ikke alle andre. Det er uansett ikke noen som spør "når er dette bildet tatt?" når de ser bryllupsbilder ;)

 

Anonymous poster hash: 39b82...a49

Skrevet

Hva med å ta andre bilder? Det blir teit å ta på bryllupskjolen et år etterpå.

 

Lei inn fotograf og ta bilder av deg og mannen på ditt hjemsted, men dropp bryllupsklær. Erdu gravid kan du ta flotte gravidbilder!

 

Anonymous poster hash: 3bd27...514

Skrevet

Hva med å ta andre bilder? Det blir teit å ta på bryllupskjolen et år etterpå.

 

Lei inn fotograf og ta bilder av deg og mannen på ditt hjemsted, men dropp bryllupsklær. Erdu gravid kan du ta flotte gravidbilder!

 

Anonymous poster hash: 3bd27...514

Gravid bilder er uaktuelt 😂

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d90c1...762

Skrevet

Ta familiebilder eller andre bilder på dette stedet. Bryllupet var i fjor.

 

Anonymous poster hash: 3c0b6...1a7

Skrevet

For meg blir det veldig rart, da skulle dere valgt å gifte dere på din hjemplass om det var så viktig for deg å ha bilder med brudekjole derfra...

 

For meg er bildene i brudekjole minner fra bryllupsdagen, hadde føltes veldig rart å se på brudebildene og tenke at disse ble tatt et år etter bryllupet fordi jeg hadde så lyst til å ha på brudekjolen en gang på min hjemplass også.



Anonymous poster hash: 9d7a0...755
Skrevet

Det er vel ingen som trenger å vite at bildene er tatt senere?

 

Hva andre mener er irrelevant, om det er viktig for deg og du får mannen med på det er det ingen andres sak. Dere trenger jo ikke sette bildet i avisen, heller :)

Skrevet

 

For meg blir det veldig rart, da skulle dere valgt å gifte dere på din hjemplass om det var så viktig for deg å ha bilder med brudekjole derfra...

 

For meg er bildene i brudekjole minner fra bryllupsdagen, hadde føltes veldig rart å se på brudebildene og tenke at disse ble tatt et år etter bryllupet fordi jeg hadde så lyst til å ha på brudekjolen en gang på min hjemplass også.

 

Anonymous poster hash: 9d7a0...755

 

Eller når barn eller barnebarn ser på bildene om 10-20-30 år spør:

 

"Men er ikke disse bildene tatt på Hamar, jeg trodde dere giftet dere i Ålesund jeg?"

 

Jeg personlig har ikke brudebilder på veggen, så da kunne det fort skje at mine barn etter min død finner brudebildene våre når de går gjennom sakene mine. Da kan det jo fort bli noen rare tanker.... "Jeg er da sikker på at mamma sa de giftet seg i Ålesund, hvorfor ligger det brudebilder fra Hamar her da? Skjønner ingenting jeg, hvorfor har mamma løyet om dette?"

 

Anonymous poster hash: 9d7a0...755

Skrevet

Eller når barn eller barnebarn ser på bildene om 10-20-30 år spør: "Men er ikke disse bildene tatt på Hamar, jeg trodde dere giftet dere i Ålesund jeg?" Jeg personlig har ikke brudebilder på veggen, så da kunne det fort skje at mine barn etter min død finner brudebildene våre når de går gjennom sakene mine. Da kan det jo fort bli noen rare tanker.... "Jeg er da sikker på at mamma sa de giftet seg i Ålesund, hvorfor ligger det brudebilder fra Hamar her da? Skjønner ingenting jeg, hvorfor har mamma løyet om dette?" Anonymous poster hash: 9d7a0...755

Snakk om å lage seg problemer da! Det er jo bare å fortelle at de tok bildene på hjemstedet en annen dag? Eller er det en for enkel løsning? Hvorfor lage så mye styr av en enkel ting?

Skrevet

 

Eller når barn eller barnebarn ser på bildene om 10-20-30 år spør:

 

"Men er ikke disse bildene tatt på Hamar, jeg trodde dere giftet dere i Ålesund jeg?"

 

Jeg personlig har ikke brudebilder på veggen, så da kunne det fort skje at mine barn etter min død finner brudebildene våre når de går gjennom sakene mine. Da kan det jo fort bli noen rare tanker.... "Jeg er da sikker på at mamma sa de giftet seg i Ålesund, hvorfor ligger det brudebilder fra Hamar her da? Skjønner ingenting jeg, hvorfor har mamma løyet om dette?"

 

Anonymous poster hash: 9d7a0...755

Haha snakk om å lage oppstyr 😂😂

 

Klart dere kan ta brudebilder på hjemstedet ditt. Er vel ingen som legger seg oppi det.

 

Anonymous poster hash: 27801...a65

Skrevet

Haha snakk om å lage oppstyr 😂😂

 

Klart dere kan ta brudebilder på hjemstedet ditt. Er vel ingen som legger seg oppi det.

 

Anonymous poster hash: 27801...a65

Og de som evt gjør det burde passe sine egne saker. Skal ha rimelig trange og innholdsløse liv for å gidde å bry seg.

 

Anonymous poster hash: cccf2...7a5

Skrevet

Det er ikke vanlig men ingenting er umulig og synes du burde gå for det når det er såpass viktig for deg. Ikke vent med det ihvertfall ;)



Anonymous poster hash: ef747...a15
Skrevet

Ja, jeg synes det blir for dumt!

 

Bilder er å fange et spesielt øyeblikk, en spesiell hendelse etc.

Det ble tatt bilder på bryllupsdagen din for å fange dette spesielle øyeblikket og den spesielle dagen.

Å ta på seg brudeparene og "late som" for å ta nye bryllupsbilder et helt annet sted og på en helt annen tid enn der giftemålet fant sted synes jeg er veldig teit.

 

Hvis det var veldig viktig for deg å ha brudebilder fra ditt hjemsted, så burde der ha holdt bryllupet der.

Dere kan jo helle ta fine familiebilder nå på ditt hjemsted - bilder som faktisk fanger deres situasjon pr i dag.

 

 

Anonymous poster hash: 91ad4...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...