Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Leste på sky news at de vil bombe bhg,skoler og ungdomsklubber der jødiske barn er. Når skal denne ondskapen ta slutt? Tenker på de stakkars familiene som lever oppi dette. Redd det kommer hit fortere enn vi tror. Anonymous poster hash: aa1b2...be9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Leste på sky news at de vil bombe bhg,skoler og ungdomsklubber der jødiske barn er. Når skal denne ondskapen ta slutt? Tenker på de stakkars familiene som lever oppi dette. Redd det kommer hit fortere enn vi tror. Anonymous poster hash: aa1b2...be9 IS krigere er nok her allerede, flere av dem. Så det skjer nok før eller siden ja. Anonymous poster hash: 986d2...c4a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 De regnet med at det ville skje noe her i år, men nå døde fler av dem sist uke. Skulle nesten ønske jeg bodde langt på landet nå😢 Anonymous poster hash: aa1b2...be9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 De regnet med at det ville skje noe her i år, men nå døde fler av dem sist uke. Skulle nesten ønske jeg bodde langt på landet nå😢 Anonymous poster hash: aa1b2...be9 Med "de" mener jeg PST. Anonymous poster hash: aa1b2...be9
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 IS har angrepet så mange land og så mange terrorrmål. Ikke en gang var det rettet mot jøder,israel eller jødiske barn så tror ikke akkurat at de bør bekymre seg om angrep. De 2-3 jøder som ble drept i istanbul,var tilfeldig i den gaten. Så nei,tror ikke på den der. Det er veldig viktig å konsentrere seg om de målene som er reelle. Anonymous poster hash: 41b95...9f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 IS har angrepet så mange land og så mange terrorrmål. Ikke en gang var det rettet mot jøder,israel eller jødiske barn så tror ikke akkurat at de bør bekymre seg om angrep. De 2-3 jøder som ble drept i istanbul,var tilfeldig i den gaten. Så nei,tror ikke på den der. Det er veldig viktig å konsentrere seg om de målene som er reelle.Anonymous poster hash: 41b95...9f6 Både terror i Danmark og Frankrike har vært rettet direkte mot jøder. Anonymous poster hash: 7f1e7...971
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Både terror i Danmark og Frankrike har vært rettet direkte mot jøder. Anonymous poster hash: 7f1e7...971 Terrorr i paris var rettet mot fotballkamp og konsert. Trolig var det jøder drept,husker ikke det ihvertfall,de fleste var franskmenn, også flere muslimer og ingen israelere. Anonymous poster hash: 41b95...9f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Terrorr i paris var rettet mot fotballkamp og konsert. Trolig var det jøder drept,husker ikke det ihvertfall,de fleste var franskmenn, også flere muslimer og ingen israelere. Anonymous poster hash: 41b95...9f6 Det ene stedet som ble angrepet var vel jødisk? Uansett hvem som er mål for terroren og hvem som utfører den; terrorister er feige jævler som aldri skulle sett dagens lys. Anonymous poster hash: c54c2...1b4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Det ene stedet som ble angrepet var vel jødisk? Uansett hvem som er mål for terroren og hvem som utfører den; terrorister er feige jævler som aldri skulle sett dagens lys. Anonymous poster hash: c54c2...1b4 Enig med deg angående syn på terrorrister. Jeg bare mener at Netanyahu fisker etter sympati på feil grunnlag og bruker andres tragedie til sine politiske formål. Jeg håper at politi bruker sine ressurser riktig. Anonymous poster hash: 41b95...9f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Enig med deg angående syn på terrorrister. Jeg bare mener at Netanyahu fisker etter sympati på feil grunnlag og bruker andres tragedie til sine politiske formål. Jeg håper at politi bruker sine ressurser riktig. Anonymous poster hash: 41b95...9f6 For et utsagn...! "Fisker"? Dette er det media som sier, ikke Israel. Terror i Frankrike og Danmark HAR vært direkte rettet mot jøder; jødiske forretninger, synagoge etc. Anonymous poster hash: 7e630...4c2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 For et utsagn...! "Fisker"? Dette er det media som sier, ikke Israel. Terror i Frankrike og Danmark HAR vært direkte rettet mot jøder; jødiske forretninger, synagoge etc. Anonymous poster hash: 7e630...4c2 Har akkurat lest Netanyahu si det. Ikke sett hele Frankerike under ett,det som du referer til,er det snakk om en butikk,og en person i danmark. Langt langt verre ting har skjedd i Paris og Istanbul og Ankara og Pakistan og Brussel. Ja,Netanyahu fisker. IS er ikke så interessert i jøder om du ser litt på helheten og hva som har skjedd i disse land og byer! Anonymous poster hash: 41b95...9f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 Og for en gangs skyld bør HAN bare holde kjeft og ikke bruke sin offerrolle! Anonymous poster hash: 41b95...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå