Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Sier du Ja-paan eller Jaa-pan Og er du østlending eller vestlending? Anonymous poster hash: da68c...1e7
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jaapan.. Vest Anonymous poster hash: 95b4b...e12
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Jaa-pan er korrekt uttale. Anonymous poster hash: adbfa...918
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Ja paan, øst Anonymous poster hash: 89fe8...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå