Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Ikke 'en gang på femten år har noen flørtet med meg. Jeg har vært singel i et halvt år nå og fremdeles er det sånn. Det finnes ikke en mann i verden som er interessert i meg. Har noen en oppskrift? Anonymous poster hash: beed8...e83
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har vært singel i 18 år, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg... Jeg har ikke gitt opp håpet. Trives som singel og har en god og travel hverdag. Hadde vært bra å møte noen, men ikke krise hvis jeg ikke gjør det. Så jeg jobber ikke for det. Skjer det, så skjer det
Ylva og Mathilde Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Du må ut og møte folk, igjen og igjen og igjen. Og statistisk sett må du nok gjennom noen idioter før du finner den rette. Prøv nett også, Match om du er seriøs, Sukker eller Tinder om du vil ta det litt lettere. Jeg møtte flere fine på Tinder før jeg plutselig snublet over mannen i mitt liv for halvannet år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå