Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Har gått ned 20 kg på et halvt år, og skal ned 15 til. Men nå har det stoppet opp litt. Går lange turer minst annenhver dag, spiser sunt, men tydeligvis for mye eller feil mat. Er det noen som har noen råd? Hadde vært så godt å bli kvitt de "få" kiloene som er igjen. Anonymous poster hash: 0d874...fd5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Har gått ned 20 kg på et halvt år, og skal ned 15 til. Men nå har det stoppet opp litt. Går lange turer minst annenhver dag, spiser sunt, men tydeligvis for mye eller feil mat. Er det noen som har noen råd? Hadde vært så godt å bli kvitt de "få" kiloene som er igjen. Anonymous poster hash: 0d874...fd5 Gratulerer, veldig godt gjort Kan jeg spørre hva du har gjort for å klare dette? Anonymous poster hash: 7bfd4...1e2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Gratulerer, veldig godt gjort Kan jeg spørre hva du har gjort for å klare dette? Anonymous poster hash: 7bfd4...1e2 Jeg spiser mye fisk og grønnsaker. Bruker ofte grønnsaker i stedet for poteter/ris/pasta, kuttet ut brus, lager mat fra bunnen av. Rett og slett litt lettere kosthold. Og så går jeg som sagt turer. Går så fort jeg orker opp lange bakker, går til butikken i stedet for å kjøre osv. Synes ikke jeg har prøvd så veeldig hard, men det går unna. Anonymous poster hash: 0d874...fd5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Jeg spiser mye fisk og grønnsaker. Bruker ofte grønnsaker i stedet for poteter/ris/pasta, kuttet ut brus, lager mat fra bunnen av. Rett og slett litt lettere kosthold. Og så går jeg som sagt turer. Går så fort jeg orker opp lange bakker, går til butikken i stedet for å kjøre osv. Synes ikke jeg har prøvd så veeldig hard, men det går unna. Anonymous poster hash: 0d874...fd5 Du har vært kjempeflink Er det ikke gøy å se at det går nedover Anonymous poster hash: 7bfd4...1e2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Du har vært kjempeflink Er det ikke gøy å se at det går nedover Anonymous poster hash: 7bfd4...1e2 Veldig gøy. Blir motivert av det. Anonymous poster hash: 0d874...fd5
TPK Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Begynn med en annen type trening. Kroppen din har nok blitt vant til belastningen. Hva med noen timer med pt? Ellers kan du prøve å kutte enda noen kalorier, f.eks legge deg på 100 lavere hver dag. Men da må du være nøye på at det lille du spiser er sunt og riktig sammensatt. Hva med et Grete Roede-kurs?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Når du sier det har stoppet opp litt hva mener du da? Står vekta helt stille og evt hvor lenge eller går du fortsatt ned i vekt, men saktere enn du gjorde? Anonymous poster hash: 4fefc...ffc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Når du sier det har stoppet opp litt hva mener du da? Står vekta helt stille og evt hvor lenge eller går du fortsatt ned i vekt, men saktere enn du gjorde? Anonymous poster hash: 4fefc...ffc Det går saktere. Men skal prøve å få i meg mindre kalorier og begynne å trene ordentlig nå. Anonymous poster hash: 0d874...fd5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Hvor høy og tung er du da? Anonymous poster hash: a92ef...97b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Hvor høy og tung er du da? Anonymous poster hash: a92ef...97b 173 cm. og 68 kg. Anonymous poster hash: 0d874...fd5
TPK Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 173 cm. og 68 kg. Anonymous poster hash: 0d874...fd5 Og skal ned 15 kg!? Det er jo der feilen ligger. Du veier omtrent passe nå, derfor vil kroppen holde seg der! Hvorfor i alle dager ønsker du deg en bmi på 17,7???!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 173 cm. og 68 kg. Anonymous poster hash: 0d874...fd5 Hvorfor ønsker du å gå ned så mye? Jeg skal ikke diktere hva du skal veie, men 53 kg tilsvarer en kmi på 17,7. Det er undervekt, kroppen din vil mest sansynlig stritte hardt i mot. Du har gått ned mye i vekt og er nå i en sunn vektklasse. Hva med å se om du klarer å stabilisere vekte her og heller gå ned noen kilo senere? Jo lenger du tøyer strikken jo mindre sjanse har du for å forbli normalvektig resten av livet. For å være ærlig tror jeg du mest av alt trenger hjelp til å endre syn på kroppen din. Det viktige er at den er sunn, frisk og fungerer, ikke at du har fem cm mellomrom mellom låra. Anonymous poster hash: 57d21...a91
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #13 Skrevet 29. mars 2016 Det er ikke rart at kroppen din går i sparebluss om du veier såpass lite. Selv er jeg 10 cm lavere enn deg, men veier det samme. Jeg skal ned ti kilo, men om jeg hadde gått ned mer hadde jeg blitt veldig mager. Det hadde vært det samme som om jeg skulle veie 48 kilo. Tenk deg om litt. Anonymous poster hash: 61cc0...37e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 Har "alltid" veid rundt 54 og trives med det, men gikk opp en del da jeg var gravid. Hadde vært fint å slippe og kjøpe nye klær hele tiden. Anonymous poster hash: 0d874...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå