Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Og nå sitter jeg her og vil bare gråte., Startet i går kveld og satt utenfor rommet. Gikk inn hvert 2.-5. Minutt og sa natta, sove godt og ut igjen. Hun sovnet på 35 minutter. Endel gråting, men ikke helt hysterisk. Nå har hun grått i snart en time og jeg er i ferd med å gi opp:(( Trodde det skulle gå enda greiere i dag siden det er dag to . Vær så snill å motiver meg til å holde ut. Det er ikke 'redd-gråt', men mer 'jeg vil at mammaen min skal gjøre det jeg ønsker NÅ!'- gråt. Men har aldri måtte ta denne runden med noen av barna, og nå er jeg totalt utslitt av å aldri få litt tid alene... Anonymous poster hash: b088b...806
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Hvor gammel er hun? Anonymous poster hash: 175e5...e95
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Bare la henne skrike og skråle, ikke gå inn til henne, da lærer hun at det ikke hjelper å skrike og hun sovner etter hvert Anonymous poster hash: 2dfdf...50b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Hvor gammelt er barnet og hva er poenget? Jeg ser ingen grunn til at barnet skal ligge å skrike. Ta med deg noe arbeid inn og bli der til hun sovner. Sitt ev i døråpningen og gjør brett tøy eller lignende. Du kan jo bruke mobilen eller pc-en til å være på fb e.l. mens hun faller til ro. Vær der! OM ikke lenge er det ikke stas lengre Anonymous poster hash: fba8f...6a8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Bare la henne skrike og skråle, ikke gå inn til henne, da lærer hun at det ikke hjelper å skrike og hun sovner etter hvert Anonymous poster hash: 2dfdf...50b Ups, du henger visst igjen i 1950 du? Du mener vel at gråting utvikler lungene også? Anonymous poster hash: be15f...96d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Hvor gammel er hun? Anonymous poster hash: 175e5...e95 11 mnd... Og dette har jeg lenge blitt rådet av helsesøster. Du over her, jeg har samme innstilling som deg om at selvsagt sovner de tilslutt - av utmattelse... Og det er ikke noe jeg ønsker. Men vi har forsøkt mye, for å unngå gråting. Ingenting har hjulpet. Hun er forøvrig stille nå. Ligger og prater med bamsen sin. Forteller nok hvor håpløs mamma hun har😕 Anonymous poster hash: b088b...806
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Hvor gammelt er barnet og hva er poenget? Jeg ser ingen grunn til at barnet skal ligge å skrike. Ta med deg noe arbeid inn og bli der til hun sovner. Sitt ev i døråpningen og gjør brett tøy eller lignende. Du kan jo bruke mobilen eller pc-en til å være på fb e.l. mens hun faller til ro. Vær der! OM ikke lenge er det ikke stas lengre Anonymous poster hash: fba8f...6a8 Sitter rett utenfor døra, og hun vet jeg er her... Anonymous poster hash: b088b...806
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Ups, du henger visst igjen i 1950 du? Du mener vel at gråting utvikler lungene også? Anonymous poster hash: be15f...96d Barn trenger å lære på den harde måten Anonymous poster hash: 2dfdf...50b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Skjønner bare ikke poenget med å la barn gråte seg i søvn. Hvilken glede får du av det? Anonymous poster hash: 9bac2...928
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Ta det med ro. Måtte gjøre dette med mine 3. 2 dagen er den verste. I morgen eller i overmorgen går ting greit. Anonymous poster hash: 4b07e...734
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Skjønner bare ikke poenget med å la barn gråte seg i søvn. Hvilken glede får du av det? Anonymous poster hash: 9bac2...928 Bedre enn å gå ut og inn for å få skrikungen til å holde tyst, da det tar lengre tid enn å la den skrike Anonymous poster hash: 2dfdf...50b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Skjønner bare ikke poenget med å la barn gråte seg i søvn. Hvilken glede får du av det? Anonymous poster hash: 9bac2...928 Absolutt ingen glede av det. Men kanskje jeg får litt overskudd og blir i litt bedre humør om jeg etterhvert får sove litt om natten. Jeg har tre andre barn, og har som sagt aldri vært nødt til dette. Men takk som spør...😝 Anonymous poster hash: b088b...806
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Absolutt ingen glede av det. Men kanskje jeg får litt overskudd og blir i litt bedre humør om jeg etterhvert får sove litt om natten. Jeg har tre andre barn, og har som sagt aldri vært nødt til dette. Men takk som spør...Anonymous poster hash: b088b...806 Du burde kanskje kjent dine begrensninger da og ikke fått så mange barn? Anonymous poster hash: 9bac2...928
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Du burde kanskje kjent dine begrensninger da og ikke fått så mange barn? Anonymous poster hash: 9bac2...928 Et riktig sjarmtroll i kveld, du?😊 Anonymous poster hash: b088b...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå