Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 pga kreft. Var dere sykmeldt i perioden dere ble behandlet, eller jobbet dere for fullt? Anonymous poster hash: 8eb3a...3f0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Nå har jeg hatt cellegift og ikke stråling,men spurte hvor lenge jeg burde være sykemeldt i ettertid.Da nevnte legen at hun anbefalte en mnd sykemelding etter stråling.Antar jo da at man er sykemeldt mens behandlingen foregår også! Anonymous poster hash: cf608...61b
hilde og gutta Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Hei. Jeg har nettopp avsluttet min kreft beh,nå i januar. Og jeg har värt sykmeldt siden jeg fikk kreft i januar i fjor. Når man får stråling så er det ofte at man blir veldig trött,man får også litt strålings skader. Og man er på stråling i ganske mange uker,vär dag 5 dager i uken. Og bare det tar på. Inn og ut hele tiden. Jeg ble veldig trött,brendt og sliten av alt. Glad jeg slipper.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Noen flere med erfaring? Jeg jobber selv om jeg gjennomgår strålebehandling og lurer på om det er uvanlig? Hi Anonymous poster hash: 8eb3a...3f0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Jeg var 100% sykemeldt da jeg hadde en del reisevei. Var ikke forenlig med jobb når jeg måtte reise hjemmefra rundt 9 og hjemme igjen kl 15 i 5 uker, Om ikke jeg hadde hatt lang reisevei hadde jeg fint kunne jobbe for det var først etter endt behandling at jeg fikk stråleskader - da kunne jeg ikke ha jobbet. God bedring Anonymous poster hash: acb2f...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå