Gå til innhold

Til dere som har gått gjennom strålebehandling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga kreft. Var dere sykmeldt i perioden dere ble behandlet, eller jobbet dere for fullt?

Anonymous poster hash: 8eb3a...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hatt cellegift og ikke stråling,men spurte hvor lenge jeg burde være sykemeldt i ettertid.Da nevnte legen at hun anbefalte en mnd sykemelding etter stråling.Antar jo da at man er sykemeldt mens behandlingen foregår også!

Anonymous poster hash: cf608...61b

Skrevet

Hei. Jeg har nettopp avsluttet min kreft beh,nå i januar. Og jeg har värt sykmeldt siden jeg fikk kreft i januar i fjor. Når man får stråling så er det ofte at man blir veldig trött,man får også litt strålings skader. Og man er på stråling i ganske mange uker,vär dag 5 dager i uken. Og bare det tar på. Inn og ut hele tiden. Jeg ble veldig trött,brendt og sliten av alt. Glad jeg slipper.

Skrevet

Noen flere med erfaring? Jeg jobber selv om jeg gjennomgår strålebehandling og lurer på om det er uvanlig? Hi

Anonymous poster hash: 8eb3a...3f0

Skrevet

Jeg var 100% sykemeldt da jeg hadde en del reisevei. Var ikke forenlig med jobb når jeg måtte reise hjemmefra rundt 9 og hjemme igjen kl 15 i 5 uker,

Om ikke jeg hadde hatt lang reisevei hadde jeg fint kunne jobbe for det var først etter endt behandling at jeg fikk stråleskader - da kunne jeg ikke ha jobbet.

God bedring

Anonymous poster hash: acb2f...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...