GĂ„ til innhold

Hvem er mammaen til Frida? 🌾

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid moro Ă„ hĂžre folks positive og negative navnefordommer! SĂ„: Hvem tenker dere mammaen til Frida er? Ung/gammel, utdannelse, interesser eller andre assosiasjoner! 😄

Anonymous poster hash: e41e0...e5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vĂŠre hvem som helst.... synes det er et slikt navn som hvem som helst bruker. Sier meg veldig lite dessverre.

Anonymous poster hash: 534c6...18f
Skrevet

Det finnes ikke noe mer uinteressant innlegg enn dette, det vÊrste er at nÄ kommer det til Ä fÞlges opp med en haug nye hvem er mammaen til...............

Anonymous poster hash: 1e2cf...7a9
Skrevet

En selvopptatt en.

Anonymous poster hash: 13b50...8e4

Skrevet

OK, beklager - har ikke vÊrt her inne sÄ lenge, sÄ var ikke klar over at folk er lei av disse! Synes sÄnne innlegg er litt koselige, jeg, men det blir kanskje mye navnetrÄder her siden de andre underforumene ikke er sÄ aktive...?

HI

Anonymous poster hash: e41e0...e5e

Skrevet

Hun er utdannet barnepleier, jobber med barn og bidrar ekstremt mye til lokalmiljÞet og de som ikke har det sÄ bra. Var 32 Är nÄr hun blir mamma til Frida. Ganske kul dame!

Anonymous poster hash: b5529...5c8

Skrevet

1: mamman til Frida er en tidligere narkoman som er litt for glad inÄ fonbe bund i flaska. Hun er mer opptatt av alkoholen og den ekle typen sin til Ä bry seg om barna sine. Det er nÄ for send Ä melde til barnevernet da Frida er like gammel som meg.

2: mamman til Frida er en av de snilleste og mest rolige tÄlmodige mamman. Hun er helsefag arbeider og prioriterer ungene fremfor alt. Mannen hennes er snart utdannet barnevernspedagog og sammen lever de et rolig liv pÄ landet.

Her er det ikke en mellomting. SĂ„ er nesten som om alle kan vĂŠre mamma til en Frida.

Anonymous poster hash: e1345...154

Skrevet

Jeg er mammaen til Frida 😃

Anonymous poster hash: ba5a2...fd3

Skrevet

Jeg er ogsĂ„ mammaen til Frida😍

Anonymous poster hash: 105d7...f51

Skrevet

Snill og omtenksom. Liker Ä ha det rent og ryddig og veldig opptatt av at barnet sitt skal ha det bra, hun er sykepleier. Hun er ogsÄ glad i mat og Ä bake sÄ hun er litt overvektig xD

Anonymous poster hash: 72256...6bc

Skrevet

Antakelig en flink mamma uansett, har bare mĂžtt fine, sterke, nydelige jenter som heter Frida.

Skrevet

Jobber med mennesker, enten barn eller mennesker med ekstra behov for bistand. Fargerik, men rolig, blid og utadvendt, men familien i fokus alltid. Glad i friluftsliv. I slutten av 30/starten av 40-Ärene og har ett barn, og skal ikke ha flere.

Anonymous poster hash: 57a12...489

Skrevet

Hun er en grÄ

Mus og veldig kjedelig.

Anonymous poster hash: 1cdab...9de

Skrevet

Den eneste Frida jeg vet om er datter til en sykepleier. En blid, morsom og veldig hyggelig mamma. NÄr jeg tenker pÄ navnet Frida sÄ forestiller jeg meg en sjarmerende, sÞt og tÞff jente.

Skrevet

Det er du som er mamman til Frida!

Anonymous poster hash: 43231...019

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun heter Bente eller Heidi, er 32-37 Är, har briller og musefletter og liker Ä strikke og plukke sopp. Hun jobber i barnehage eller som miljÞarbeider, og er glad i mennesker.

Skrevet

Bente sĂ„ klart. Frida med hjertet i hĂ„nden 😊

Anonymous poster hash: 0fd9d...b23

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...