Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Ser det desperat ut? Har kjøpt meg en svart kort bikerjakke til å bruke på konserter. Men føler meg absolutt ikke vel i den. Sikkert fordi jeg ser hundrevis av fjortiser som går rundt i det. Hva er alternativet til jakke på konsert utenpå tshirt og jeans til? Anonymous poster hash: f2f7b...57c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har en brun en, kjøpte den da jeg var 32. Dritstolt! Min første skinnjakke liksom 😂 Jeg synes sånt kler voksne damer bedre enn de på 15. Anonymous poster hash: 4d010...5e3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Jeg digger bikerjakken min, men så kjører jeg også sykkel da. Synes også at slike jakker kler voksne damer (og menn) bedre enn de yngste Anonymous poster hash: b8192...29c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Jeg er uenig. Jeg synes slike jakker kan være marginalt kult på de virkelig bevisste, yngste og vakreste. Det blir dessverre fort veldig harry ellers. 40+ er bare trist. Skulle nesten ønske at jeg ikke følte det slik, men sånn er det. Anonymous poster hash: 644ac...ec2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Da foreslår jeg storblomstret bomullskjole og hårruller til deg. Selv trives jeg supert i min bikerjakke, men så er jo jeg bare 39 da. Anonymous poster hash: dfc5f...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå