Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har analysert meg selv litt, og funnet ut at jeg er avhengig av godteri, snacks etc for å ha det greit. Jeg bruker det som belønning for husarbeid etc, men kan til og med spise masse snop når jeg kommer hjrm fra venninnebesøk på kvelden. Jeg føler meg beroliget av det, men vekten viser 79kg på mine 167cm, og jeg har mye fett på kroppen. Jeg er flau over kroppen min, den er dissete og fæl, og jeg er bare 29 år. Huden påvirkes, og jeg blir veldig trøtt, men det er så vanskelig å slutte!😢😢 Flere i samme båt?  Anonymous poster hash: 93c07...aec
HuderRonjaB Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har analysert meg selv litt, og funnet ut at jeg er avhengig av godteri, snacks etc for å ha det greit. Jeg bruker det som belønning for husarbeid etc, men kan til og med spise masse snop når jeg kommer hjrm fra venninnebesøk på kvelden. Jeg føler meg beroliget av det, men vekten viser 79kg på mine 167cm, og jeg har mye fett på kroppen. Jeg er flau over kroppen min, den er dissete og fæl, og jeg er bare 29 år. Huden påvirkes, og jeg blir veldig trøtt, men det er så vanskelig å slutte! Flere i samme båt?  Anonymous poster hash: 93c07...aec Jeg var. er 168 og nå 72 kilo. ikke spist godteri på 3 mnd går overraskende bra, men nå i påsken har jeg småspist alt for mye mat. akkuratt slått opp etter 4 år, så har mye blandede følelser. men det beste du kan gjøre, er så analysere deg selv mer, hvorfor gjør du som du gjør ? jeg var i terapi på DPS for det, er såpass ille. Det er spiseforstyrrlese det feiler meg da, ikke bare avhengi av sukker.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Jeg var. er 168 og nå 72 kilo. ikke spist godteri på 3 mnd går overraskende bra, men nå i påsken har jeg småspist alt for mye mat. akkuratt slått opp etter 4 år, så har mye blandede følelser. men det beste du kan gjøre, er så analysere deg selv mer, hvorfor gjør du som du gjør ? jeg var i terapi på DPS for det, er såpass ille. Det er spiseforstyrrlese det feiler meg da, ikke bare avhengi av sukker. Så flink du er! Hva ble gjort i terapien? Hva var grunnen til spiseforstyrrelsen? Jeg vil så gjerne komme meg ut av dette..😢  Hi    Anonymous poster hash: 93c07...aec
HuderRonjaB Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Så flink du er! Hva ble gjort i terapien? Hva var grunnen til spiseforstyrrelsen? Jeg vil så gjerne komme meg ut av dette..  Hi    Anonymous poster hash: 93c07...aec At jeg aldri tørr/klarer å si ifra hva jeg mener/mine følelser. mye innesperret stress. Har nå klart å manne meg opp. en av tingene som ble ut av det, er jo at jeg kjæresten slo opp etter 4 år sammen. klarer å fordøye mine følelser og fortelle hvordan jeg vil ha det, og ikke ha det. klarer å stå opp for meg selv nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå