Gå til innhold

Klarer ikke kaste eller gi bort noe ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drukner i rot og føler meg som en sånn ekstrem samler ! Har dere tips? Klarer ikke gi bort nesten ubrukte sko og klær. Å selge ting er jo nesten umulig !! Tips takk ??

Anonymous poster hash: 74d2a...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten bare bestemme deg for at du har det bedre uten. Er det bare klær og sko du samler?

Anonymous poster hash: ed55b...de2

Skrevet

Alt egentlig. Gamle tegninger fra ungene. Ting fra jeg var liten. Leker ja alt. Det verste er alle pengene jeg sløser på å kjøpe alt. Kanskje psykolog er tingen ? Nesten så jeg håper noen kommer å stjeler alt så jeg kan starte på nytt .

Anonymous poster hash: 74d2a...c66

Skrevet

Jeg har alltid vært en "skapsamler". Det som fikk meg til å ta meg selv i nakken var å si til meg selv; har du ikke brukt det på to år så kommer du sikkert ikke til å bruke det de neste to årene heller. Og etter da 4 år i skapet er det sikkert "avleggs" uansett :P

Ang barnas klær så sparte jeg på alt. Helt til det fysisk stoppet seg selv ang oppbevaringsplass. (Har 4 barn.) Så her gir jeg unna med hard hånd. Sparer på noe av sentimentale grunner, men resten blir gitt til en veldedig organisajon..

Jeg har også opprydning i skaper, skuffer og boder hver sommer. Her deles det i 3; gi bort, beholde og kaste. Og det SKAL være minst like mye i gi bort og kaste-haugene tilsammen som i "beholde"-haugen.

Dette har funket for meg :)

Anonymous poster hash: 42c89...e6d

Skrevet

Jeg kan komme og hjelpe deg hvis du leier meg inn, det er jobben min 😊 Hvor bor du?

Anonymous poster hash: ed55b...de2

Skrevet

Jeg er motsatt. Får helt angst av å ha for mye ting rundt meg. Føler at jeg drukner.

Anonymous poster hash: 133cc...408

Skrevet

Jeg sliter også veldig med å gi bort eller kaste noe fra barna. Har fire barn å ta vare på fra, så det blir fullt på loftet og ellers rundt om kring.

Det er samme følelse som kommer, bare i mildere (men sterk nok) grad, som da kisten med broren min ble senket ned i graven. IKKE TA HAM FRA MEG!

Men jeg syns det er lettere å gi bort klær og utstyr til veldedige formål enn å gi det til noen jeg kjenner eller kaste det, så da benytter jeg meg av det. Med fire barn begrenser det seg av seg selv. Barna mine skal ikke være nødt til å vasse i søppel.

Anonymous poster hash: ef30b...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...