Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Send denne teksten til din kjĂŠre, Ă„ post svaret under her đ husk Ă„ anonymisere slik dere ikke bli igjenkjentâș Â Anonymous poster hash: 0b642...f49
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Hvilken tekst? Â Anonymous poster hash: 96d96...1d9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Rettelse, innlegget skulle inneholde et bilde som sier :Tekst dette til din kjÊre:"Jeg vil at du marinerer mine bryst med din hjemmelagde alfredosaus <3"Dette skal da sendes til din kjÊre i fb-chat eller pÄ sms. SÄ er meningen at man skal ta en screenshot av dette Ä poste som kommentar under her  Anonymous poster hash: 0b642...f49
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Enkelte ganger fÞler jeg meg uhorvelig eldre enn mine 30 Är skulle tilsi.  Anonymous poster hash: 6b143...68f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Ikke min type moro. Jeg har faktisk ganske bra humor men dette ble bare platt. PrĂžv igjen. Â Anonymous poster hash: 8269f...528
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Ja, kanskje rett i det...det ble ikke som jeg hÄpet pÄ nÄr bildet ikke kom opp...Uansett, sÄ dumt av meg Ä poste noe slikt her inne her som alle er sÄ "voksne og seriÞse", ja, fysj sÄ barnslig av meg ! Av Ä til skjÞnner jeg ikke en gang hvorfor jeg gidder Ä vÊre her inne pÄ BiM, mer grinete gjeng skal man faen meg lete lenge etter ! Anonymous poster hash: 0b642...f49
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016  Ja, kanskje rett i det...det ble ikke som jeg hÄpet pÄ nÄr bildet ikke kom opp... Uansett, sÄ dumt av meg Ä poste noe slikt her inne her som alle er sÄ "voksne og seriÞse", ja, fysj sÄ barnslig av meg ! Av Ä til skjÞnner jeg ikke en gang hvorfor jeg gidder Ä vÊre her inne pÄ BiM, mer grinete gjeng skal man faen meg lete lenge etter !  Anonymous poster hash: 0b642...f49  Den eneste som er grinete her nÄ, er jo du..........  Anonymous poster hash: ade79...68c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016  Ja, kanskje rett i det...det ble ikke som jeg hÄpet pÄ nÄr bildet ikke kom opp... Uansett, sÄ dumt av meg Ä poste noe slikt her inne her som alle er sÄ "voksne og seriÞse", ja, fysj sÄ barnslig av meg ! Av Ä til skjÞnner jeg ikke en gang hvorfor jeg gidder Ä vÊre her inne pÄ BiM, mer grinete gjeng skal man faen meg lete lenge etter !  Anonymous poster hash: 0b642...f49  Neeeei slutt! Jeg venter pÄ svar fra mannen nÄ! Men det kan ta litt tid! Jeg ser han har sett den, men han sitter i et mÞte. Jeg synes det var morsomt! Lurer pÄ hva han svarer, for noe sÄnt hadde han nok aldri forventet av meg. Av ulike Ärsaker har vi ikke hatt sex pÄ ukesvis, bÄde min og hans "feil". Kanskje dette er en dÞrÄpner   Anonymous poster hash: 051c9...58d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016  Ja, kanskje rett i det...det ble ikke som jeg hÄpet pÄ nÄr bildet ikke kom opp... Uansett, sÄ dumt av meg Ä poste noe slikt her inne her som alle er sÄ "voksne og seriÞse", ja, fysj sÄ barnslig av meg ! Av Ä til skjÞnner jeg ikke en gang hvorfor jeg gidder Ä vÊre her inne pÄ BiM, mer grinete gjeng skal man faen meg lete lenge etter !  Anonymous poster hash: 0b642...f49 Har ikke noe med Ä vÊre grinete. Synes bare det ikke var en artig sak. Er man grinete fordi man sier det?   Anonymous poster hash: 8269f...528
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016  Ja, kanskje rett i det...det ble ikke som jeg hĂ„pet pĂ„ nĂ„r bildet ikke kom opp... Uansett, sĂ„ dumt av meg Ă„ poste noe slikt her inne her som alle er sĂ„ "voksne og seriĂžse", ja, fysj sĂ„ barnslig av meg ! Av Ă„ til skjĂžnner jeg ikke en gang hvorfor jeg gidder Ă„ vĂŠre her inne pĂ„ BiM, mer grinete gjeng skal man faen meg lete lenge etter !  Anonymous poster hash: 0b642...f49 Jeg kan vĂŠrt uhorvelig barnslig til tiderđ Men dette var ikke barnslig, bare... ja... nei jeg finner egentlig ikke rette ordet.  Anonymous poster hash: c0fbc...714
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Min skrev: du kan fÄ det til kveldsmat. Min restaurant er alltid Äpen.  Anonymous poster hash: 801f3...459
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Neeeei slutt! Jeg venter pÄ svar fra mannen nÄ! Men det kan ta litt tid! Jeg ser han har sett den, men han sitter i et mÞte. Jeg synes det var morsomt! Lurer pÄ hva han svarer, for noe sÄnt hadde han nok aldri forventet av meg. Av ulike Ärsaker har vi ikke hatt sex pÄ ukesvis, bÄde min og hans "feil". Kanskje dette er en dÞrÄpner   Anonymous poster hash: 051c9...58d Ja, jeg ble inspirert av en trÄd jeg fant i en gruppe pÄ facebook tidligere i dag, var mye morsomme svar der  Sendte den til min mann tidligere, han bare: "Whaat ?! Hvor kom den fra ?!"  Anonymous poster hash: 0b642...f49
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016  Ja, kanskje rett i det...det ble ikke som jeg hÄpet pÄ nÄr bildet ikke kom opp... Uansett, sÄ dumt av meg Ä poste noe slikt her inne her som alle er sÄ "voksne og seriÞse", ja, fysj sÄ barnslig av meg ! Av Ä til skjÞnner jeg ikke en gang hvorfor jeg gidder Ä vÊre her inne pÄ BiM, mer grinete gjeng skal man faen meg lete lenge etter !  Anonymous poster hash: 0b642...f49 NÄ er det vel strengt tatt bare du som griner her?  At noen ikke syns det var sÄ morsomt mÄ man vel regne med?   Anonymous poster hash: 56ad9...f34
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Jeg anser meg selv for Ä ha ganske mye humor, men denne ble bare litt rar for min del.... og krever ogsÄ en del jobb. Tror ikke mannen ville sett humoren heller, eller syntes det var gÞy. Han hadde nok bare sett rart pÄ meg eller svart "....ok?".  Er dette virkelig morsomt? Anonymous poster hash: 0c6aa...3fe
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Jeg vil gjerne marinere dine bryst, men du mÄ fÄ meg i modus fyst. NÄr jeg ser tv og drikker opp Þlle, MÄ du suge og slikke min kÞlle, Da skal jeg vÊre klar til dyst.  Min fantastiske poet...eller var det potet  Anonymous poster hash: 051c9...58d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 Hi, du fÄr melde deg inn i en av disse unge mÞdre gruppene pÄ Facebook... De holder pÄ med dette tullet her...  Anonymous poster hash: 98352...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ