Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Hei, Har en Jonathan som snart blir storebror. Trenger hjelp til å rangere navnene vi vurderer. Nathalie Kajsa Kaja Johanna Hedda Anonymous poster hash: 2aa39...350
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Kaja, helt klart. Eller Johanne, med E. Med å-ending ble det litt voldsomt i mine ører. Anonymous poster hash: bc203...011
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Enig med nr. to - Kaja og Jonathan ble best Men du... det spiller ingen rolle hva vi mener! Det viktigste er hva du og pappaen mener Anonymous poster hash: d429b...d74
TPK Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Johanne (stemmer for e jeg også) Kaja Liker ikke de andre så godt
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Hedda Johanna Kajsa Kaia Nathalie Anonymous poster hash: ab5c0...f5e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Takk for svar. Vanskeligere denne gangen kjenner jeg. Anonymous poster hash: 2aa39...350
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Her er rekkefølgen min: 1. Kaja/Hedda 3. Johanna 4. Kajsa 5. Nathalie Kaja og Hedda deler førsteplass, hadde vært usikker på hvilket av dem jeg skulle velge Natalie hadde vært totalt uaktuelt for meg! Anonymous poster hash: f85c8...89e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Kaja Johanna Hedda Kajsa Nathalie (liker ikke i det hele tatt) Anonymous poster hash: 1e85a...187
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Hei, Har en Jonathan som snart blir storebror. Trenger hjelp til å rangere navnene vi vurderer. Nathalie Kajsa Kaja Johanna Hedda Anonymous poster hash: 2aa39...350 Kaja Hedda Kajsa Johanna Nathalie Anonymous poster hash: 6cebf...64f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Bare nysgjerrig: hva gjør at så mange av dere er negative til Nathalie? Anonymous poster hash: 2aa39...350
februarprins2013 Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Hei, Har en Jonathan som snart blir storebror. Trenger hjelp til å rangere navnene vi vurderer. Nathalie Kajsa Kaja Johanna Hedda Anonymous poster hash: 2aa39...350 Johanna Kajsa Hedda Nathalie Kaia
februarprins2013 Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Bare nysgjerrig: hva gjør at så mange av dere er negative til Nathalie? Anonymous poster hash: 2aa39...350 jeg synes Nathalie er veldig fint,men jeg synes bare de andre er finere kaia liker jeg mindre da
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Jonathan og Johanna blir for likt for min del.. Og Jonathan og Nathalie blir så langt, man må jo trekke pusten innimellom der Jeg ville gått for et navn med to stavelser Anonymous poster hash: 74b1f...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå