Gå til innhold

Hjelp til å rangere navn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en Jonathan som snart blir storebror. Trenger hjelp til å rangere navnene vi vurderer.

 

Nathalie

Kajsa

Kaja

Johanna

Hedda

 

Anonymous poster hash: 2aa39...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaja, helt klart. Eller Johanne, med E. Med å-ending ble det litt voldsomt i mine ører.

 

Anonymous poster hash: bc203...011

Skrevet

Enig med nr. to - Kaja og Jonathan ble best :)

 

 

Men du... det spiller ingen rolle hva vi mener! Det viktigste er hva du og pappaen mener :)



Anonymous poster hash: d429b...d74
Skrevet

Johanne (stemmer for e jeg også)

Kaja

 

Liker ikke de andre så godt

Skrevet

Hedda

Johanna

Kajsa

Kaia

Nathalie

 

Anonymous poster hash: ab5c0...f5e

Skrevet

Takk for svar. Vanskeligere denne gangen kjenner jeg.

 

Anonymous poster hash: 2aa39...350

Skrevet

Her er rekkefølgen min:

1. Kaja/Hedda

3. Johanna

4. Kajsa

5. Nathalie

 

Kaja og Hedda deler førsteplass, hadde vært usikker på hvilket av dem jeg skulle velge :) Natalie hadde vært totalt uaktuelt for meg!



Anonymous poster hash: f85c8...89e
Skrevet

Kaja

Johanna

Hedda

Kajsa

Nathalie (liker ikke i det hele tatt)

 

Anonymous poster hash: 1e85a...187

Skrevet

Hei,

Har en Jonathan som snart blir storebror. Trenger hjelp til å rangere navnene vi vurderer.

 

Nathalie

Kajsa

Kaja

Johanna

Hedda

 

Anonymous poster hash: 2aa39...350

Kaja

Hedda

 

 

 

Kajsa

Johanna

 

Nathalie

 

 

 

Anonymous poster hash: 6cebf...64f

Skrevet

Bare nysgjerrig: hva gjør at så mange av dere er negative til Nathalie?

 

Anonymous poster hash: 2aa39...350

Skrevet

Hei,

Har en Jonathan som snart blir storebror. Trenger hjelp til å rangere navnene vi vurderer.

 

Nathalie

Kajsa

Kaja

Johanna

Hedda

 

Anonymous poster hash: 2aa39...350

 

 

Johanna

Kajsa

Hedda

Nathalie 

Kaia

Skrevet

Bare nysgjerrig: hva gjør at så mange av dere er negative til Nathalie?

 

Anonymous poster hash: 2aa39...350

 

jeg synes Nathalie er veldig fint,men jeg synes bare de andre er finere :) kaia liker jeg mindre da

Skrevet

Jonathan og Johanna blir for likt for min del.. Og Jonathan og Nathalie blir så langt, man må jo trekke pusten innimellom der :P

Jeg ville gått for et navn med to stavelser :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 74b1f...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...