HuderRonjaB Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Bestilte noen pakker, som ble sendt 23/3. står på sporing at sendingen enda ikke har kommet, men kun melding om det. Betyr det at det ikke har skjedd noe videre med pakken, eller er det bare at de som oppdaterer '' hvor pakken er '' har tatt fri?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Postengangen stopper opp på røde dager. Anonymous poster hash: 32976...46c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Posten hoster seg nok igang igjen utpå natta. All post har hatt påskeferie der den stoppet onsdag kveld. Anonymous poster hash: 74665...a15
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Selvfølgelig har de fri Anonymous poster hash: 37aba...abb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 De har fri. De tok seg også tidlig fri på onsdag. Litt spent på når de starter i natt. Anonymous poster hash: 55e4a...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå