Gå til innhold

Stopper all posttrafikk på rød dager?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte noen pakker, som ble sendt 23/3. står på sporing at sendingen enda ikke har kommet, men kun melding om det. Betyr det at det ikke har skjedd noe videre med pakken, eller er det bare at de som oppdaterer '' hvor pakken er '' har tatt fri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postengangen stopper opp på røde dager.

 

Anonymous poster hash: 32976...46c

Skrevet

Posten hoster seg nok igang igjen utpå natta. All post har hatt påskeferie der den stoppet onsdag kveld.

 

Anonymous poster hash: 74665...a15

Skrevet

Selvfølgelig har de fri



Anonymous poster hash: 37aba...abb
Skrevet

De har fri. De tok seg også tidlig fri på onsdag. Litt spent på når de starter i natt.

 

Anonymous poster hash: 55e4a...8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...