Gå til innhold

Er det mye nark på Jessheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har så lyst å flytte dit. Fått tilbud om fast jobb. Jeg har alltid sett for meg Jessheim som et sånt pøbelsted jeg. Men er kanskje bedre nå enn før?

Anonymous poster hash: 38b21...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i tiden var det et skikkelig Harry sted, men det var da.

Nå er Jessheim supert og på vei mot høy klasse.

Bor ikke på Jessheim, men kunne lett bodd der.

Anonymous poster hash: a9cae...7b0

Skrevet

Jessheim er ett supert sted. Masse tilbud for både barn og voksne. Fine skoler og barnehager. I tillegg null eiendomsskatt. Min erfaring er at du får det du oppsøker. Ingen stor rusproblematikk her, likt som andre steder. For 15 år siden var det litt Harry sted men det har blitt en flott liten by med masse flotte tilbud. Godt styrt kommune er min erfaring. Vi stortrives.

Anonymous poster hash: 7ba57...f36

Skrevet

Det er umulig å si hvordan det "er" i kommunene i utkanten av Oslo. Kommunene har en enorm tilflytning, så hvilke miljøer som oppstår spørs jo helt på hva slags mennesker som flytter dit. Alle kommuner i Norge har både gode og dårlige miljøer.

Har bare hørt positivt om Jessheim. Stor vekst der nå, stedet har fått eller skal få bystatus.

Anonymous poster hash: 78c23...68e

Skrevet

Jessheim har blitt en ganske dyr forstad, det er kort vei både til Gardermoen, Lillestrøm, Oslo så boligprisene har økt i et sykt tempo.

Før var det et harry sted hvor man "råna" i storgata i helgene, men nå har ikke rånerne råd til å bo der lenger ;)

Narkotika er det overalt, det er bare å oppsøke de rette miljøene.

Anonymous poster hash: 4da4f...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...