Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Er det for slitsomt å dra på bilferie med en 8 mnd gammel baby? Anonymous poster hash: a78b3...6e0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Kommervel an på babyen? Vi gjorde det med eldste da hun var 8mnd. Gikk veldig fint! Anonymous poster hash: 68872...abb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Det hadde ikke gått med min, så det vil jeg ikke utsette hverken henne eller meg for 😝Men finnes jo en haug med andre alternativer da, hvorfor står det mellom å bli hjemme eller dra på bilferie?? Anonymous poster hash: 36c30...e34
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Hvorfor må dere kjøre bil hele ferien da...? Kan dere ikke finne på noe annet? Sydentur, hyttetur, campingplass, telttur, hotellferie... finnes jo uendelig mye mer enn å kjøre rundt fra sted til sted.... Anonymous poster hash: 7d0eb...f69
Mamma til 2 søte Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Har dratt på sydenturer med begge i den alderen, gikk veldig bra. Bilferie hadde ikke funket for oss.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Mine har vært vant til å kjøre mye bil fra de var nyfødte. Vi var på bilferie i Danmark og Tyskland når de var 8mnd.. Og det gikk helt fint. kjørte mye når de sov, og hadde lange pauser når de var våkne. La opp til aktiviteter der de slapp å bare sitte i vogn, som strand, lekeplasser osv.. (Hadde med storebror på 2,5 år og, så ble parker og sånt som var tilpasset små barn) Gikk kjempefint, men da visste vi at de likte å kjøre bil.. Så lenge du følger rytmen til barna, så går det ofte bra. Anonymous poster hash: 9924c...64a
Snøfnugget Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Hadde ikke vært særlig trivelig med vår. Sov ikke og hylte hvert sekund i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå