Mamma_til_2 Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Og for en plass det ble i gangen☺ kun uforet vind og vanntett igjen, hærlig med vår i luften☺ om en knapp mnd blir fleece og ull og ryddet bort☺
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Og for en plass det ble i gangen☺ kun uforet vind og vanntett igjen, hærlig med vår i luften☺ om en knapp mnd blir fleece og ull og ryddet bort☺ ok Anonymous poster hash: 07405...9b1
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Så deilig. Hvor i landet bor du ? Vurderer det samme, Bergen her. Anonymous poster hash: 0c4ff...613
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Venter og ser litt. Her var det frosset på i morges, og tidligere år har vi fått masse sne i april. Nordvestlandet. Anonymous poster hash: 50618...587
Mamma_til_2 Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2016 Så deilig. Hvor i landet bor du ? Vurderer det samme, Bergen her. Anonymous poster hash: 0c4ff...613 Uttafor oslo☺
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Venter og ser litt. Her var det frosset på i morges, og tidligere år har vi fått masse sne i april. Nordvestlandet. Anonymous poster hash: 50618...587 Samme her. Bor på sunnmøre og er langt fra sikker på at vinteren er over enda😝 Anonymous poster hash: 7a6ef...8eb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag Anonymous poster hash: 696e9...e73
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Gidder ikke mer vintertøy her heller !! Bor i Trøndelag og en del snø enda. Men gidder ikke alt rotet Anonymous poster hash: 2d2e8...52f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har ikke tatt det bort enda, fremdeles is på vannene og frost om morgenen. Bor på sørlandet Anonymous poster hash: c549c...05f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag Anonymous poster hash: 696e9...e73 Vinterdresser? ? Her er det 5-7 grader på dagtid og virkelig ikke temperatur for vinterdress for aktive barn. Her er det vårdress med ullundertøy og tynn fleeze Anonymous poster hash: f56ac...eb8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Jeg tenker å sende med tynn vårdress i barnehagen i morgen,så kan de ta på ull eller fleece over ullundertøyet hvis det trengs 😉 Anonymous poster hash: eca70...5dd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Jeg tenker å sende med tynn vårdress i barnehagen i morgen,så kan de ta på ull eller fleece over ullundertøyet hvis det trengs 😉 Anonymous poster hash: eca70...5dd Østlandet foresten 😊 Anonymous poster hash: eca70...5dd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Anonym bruker, on 28 Mar 2016 - 19:10, said: Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag Anonymous poster hash: 696e9...e73 Vinterdresser? ? Her er det 5-7 grader på dagtid og virkelig ikke temperatur for vinterdress for aktive barn. Her er det vårdress med ullundertøy og tynn fleeze Anonymous poster hash: f56ac...eb8 Og vinterdress er så mye varmere enn ull, fleece og parkdress mener du?? 😂 Anonymous poster hash: 0d646...abd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Anonym bruker, on 28 Mar 2016 - 19:10, said: Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag Anonymous poster hash: 696e9...e73 Vinterdresser? ? Her er det 5-7 grader på dagtid og virkelig ikke temperatur for vinterdress for aktive barn. Her er det vårdress med ullundertøy og tynn fleeze Anonymous poster hash: f56ac...eb8 Og vinterdress er så mye varmere enn ull, fleece og parkdress mener du?? 😂 Anonymous poster hash: 0d646...abd Hva ler fu av? Med ull el fleece kan du jo variere mye mer. Ull under på kald morgen og ikke noe under parkdressen på ettermiddagen når det er mange plussgrader. Vinterdress nå? Samme som du bruker på ungene når det er minus 10. Stakkars barn .... Anonymous poster hash: 5ecc0...596
Mandala Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Her er ikke vintertøy ryddet bort! Synes det kan være surt og kaldt ute enda jeg 😮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå