Gå til innhold

Da er alt vintertøy ryddet bort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en plass det ble i gangen☺ kun uforet vind og vanntett igjen, hærlig med vår i luften☺ om en knapp mnd blir fleece og ull og ryddet bort☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for en plass det ble i gangen☺ kun uforet vind og vanntett igjen, hærlig med vår i luften☺ om en knapp mnd blir fleece og ull og ryddet bort☺

ok

 

Anonymous poster hash: 07405...9b1

Skrevet

Så deilig. Hvor i landet bor du ?

Vurderer det samme, Bergen her. 



Anonymous poster hash: 0c4ff...613
Skrevet

Venter og ser litt. Her var det frosset på i morges, og tidligere år har vi fått masse sne i april. Nordvestlandet.

 

Anonymous poster hash: 50618...587

Skrevet

 

Så deilig. Hvor i landet bor du ?

Vurderer det samme, Bergen her.

 

Anonymous poster hash: 0c4ff...613

Uttafor oslo☺

Skrevet

Venter og ser litt. Her var det frosset på i morges, og tidligere år har vi fått masse sne i april. Nordvestlandet.

 

Anonymous poster hash: 50618...587

Samme her. Bor på sunnmøre og er langt fra sikker på at vinteren er over enda😝

 

Anonymous poster hash: 7a6ef...8eb

Skrevet

Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag

 

Anonymous poster hash: 696e9...e73

Skrevet

Gidder ikke mer vintertøy her heller !! Bor i Trøndelag og en del snø enda. Men gidder ikke alt rotet

 

Anonymous poster hash: 2d2e8...52f

Skrevet

Jeg har ikke tatt det bort enda, fremdeles is på vannene og frost om morgenen. Bor på sørlandet



Anonymous poster hash: c549c...05f
Skrevet

Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag

 

Anonymous poster hash: 696e9...e73

Vinterdresser? ?

 

Her er det 5-7 grader på dagtid og virkelig ikke temperatur for vinterdress for aktive barn. Her er det vårdress med ullundertøy og tynn fleeze

 

 

 

Anonymous poster hash: f56ac...eb8

Skrevet

Jeg tenker å sende med tynn vårdress i barnehagen i morgen,så kan de ta på ull eller fleece over ullundertøyet hvis det trengs 😉

 

Anonymous poster hash: eca70...5dd

Skrevet

Jeg tenker å sende med tynn vårdress i barnehagen i morgen,så kan de ta på ull eller fleece over ullundertøyet hvis det trengs 😉

 

Anonymous poster hash: eca70...5dd

Østlandet foresten 😊

 

Anonymous poster hash: eca70...5dd

Skrevet

Anonym bruker, on 28 Mar 2016 - 19:10, said:

Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag

 

Anonymous poster hash: 696e9...e73

 

Vinterdresser? ?

 

Her er det 5-7 grader på dagtid og virkelig ikke temperatur for vinterdress for aktive barn. Her er det vårdress med ullundertøy og tynn fleeze

 

 

 

Anonymous poster hash: f56ac...eb8

 

Og vinterdress er så mye varmere enn ull, fleece og parkdress mener du?? 😂

 

Anonymous poster hash: 0d646...abd

Skrevet

Anonym bruker, on 28 Mar 2016 - 19:10, said:

Det var tidlig! Ungene hadde på kjeledresser ute i dag

 

Anonymous poster hash: 696e9...e73

 

Vinterdresser? ?

 

Her er det 5-7 grader på dagtid og virkelig ikke temperatur for vinterdress for aktive barn. Her er det vårdress med ullundertøy og tynn fleeze

 

 

 

Anonymous poster hash: f56ac...eb8

 

Og vinterdress er så mye varmere enn ull, fleece og parkdress mener du?? 😂

 

Anonymous poster hash: 0d646...abd

Hva ler fu av? Med ull el fleece kan du jo variere mye mer. Ull under på kald morgen og ikke noe under parkdressen på ettermiddagen når det er mange plussgrader. Vinterdress nå? Samme som du bruker på ungene når det er minus 10. Stakkars barn ....

 

 

Anonymous poster hash: 5ecc0...596

Skrevet

Her er ikke vintertøy ryddet bort! Synes det kan være surt og kaldt ute enda jeg 😮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...