Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Rett og slett 😂  Har sååå lyst til å spise ute, en deilig biff 😋 Så har lovet mannen at jeg skal ta på sexy undertøy, en fin kjole og gi han dessert når vi kommer hjem, om han tar meg med ut på middag i dag 😄😄  Gleder meg 😄  Anonymous poster hash: ed429...5ab
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Rett og slett  Har sååå lyst til å spise ute, en deilig biff Så har lovet mannen at jeg skal ta på sexy undertøy, en fin kjole og gi han dessert når vi kommer hjem, om han tar meg med ut på middag i dag  Gleder meg  Anonymous poster hash: ed429...5ab  Hm. Jeg skal ut med en vennine om en times tid og spise middag, syns det høres ikke så veldig morsomt ut at han ikke gjør ting for å glede deg uten å få "betaling".  Anonymous poster hash: 62e73...f37
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016  Hm. Jeg skal ut med en vennine om en times tid og spise middag, syns det høres ikke så veldig morsomt ut at han ikke gjør ting for å glede deg uten å få "betaling".  Anonymous poster hash: 62e73...f37 Så koselig meg venninne-kveld 😊 Han gjør masse for meg uten å få "betaling" 😉 Kvelden i kveld blir rett og slett en vinn-vinn situasjon 😄  Hi    Anonymous poster hash: ed429...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå