Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? 80% i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde lagt inn fridagen denne uken idag, pga jeg glemte det var helligdag da jeg laget turnusen. Styrer har ikke sagt noe på det? Kan de gå resten av uken i bhg da? De går 80%, eller må de ta en dag til fri? Jeg jobber kun natt så la det inn i forhold til min egen turnus.

Anonymous poster hash: 75e47...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du velge dagene selv da ? Om så går det vel greit .

Anonymous poster hash: 27c6b...3d4

Skrevet

Har de ikke faste dager i bhg? Eller tar du det fra uke til uke?

Anonymous poster hash: d04fd...10e

Skrevet

Nei jeg skriver turnus for de i bhg etter hvordan jeg jobber natt. Så de går ulikt uke fra uke etter min turnus. Men nå hadde jeg ikke lagt inn turnus lenger enn til og med påsken og vigilo er nede så får ikke lagt inn nytt nå heller.

Skrevet

Så slik de har gått nå hadde jeg lagt inn fra januar til og med påsken. Legger inn minst 3 mnd i slengen.

HI

Skrevet

Det spør du styrer om i morgen.

Anonymous poster hash: e5417...e0f

Skrevet

Jeg har opplevd en del foreldre som har barna sine 80% i barnehagen og gjør som deg. Da er det en del, som uten unntak legger barnets fridager til helligdager /planleggingsdager. Det vil da si at de i alle fall 10-12 uker har ungene der like mye som de som betaler 100%. Ganske sleipt spør du meg.

Er det sånn at du jobber natt slik at du trenger bhg tirsdag til fredag, så er det en ting. Hvis ikke, tar de seg en fridag i løpet av uka.

Skrevet

Ja, jeg jobber natt resten av uka nå så trenger dagene. Fridagen hadde havnet på en mandag denne uka uansett helligdag eller ikke. Fridagane har aldri ellers havnet på verken helligdager eller planleggingsdager. Har ikke planlagt utifra det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...