Gå til innhold

Noen som har tatovert øyenbryn i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjorde dere det?

Vil ha tatovering med hår slik at det ser mest mulig naturlig ut.

Hvor lenge varte det før dere måtte tatovere på nytt?

Anonymous poster hash: d5ce8...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg har ikke tatovert øyebryn, men ville bare si at du burde tenke deg om 2 ganger.

Har til gode å se at det ser naturlig ut, det ser skikkelig stygt ut :(

Anonymous poster hash: 926d4...5b2
Skrevet

Sol pmu kan jeg anbefale. Sjekk de ut på Facebook. Når skorpa detter av ser de naturlige ut.

Man må ha to eller tre behandlinger første gang, også etterfylle en gang i året.

Anonymous poster hash: 49f8a...ada

Skrevet

Jeg har tatoverte øyenbryn, med hårstråteknikk. Ingen som ser, ser helt naturlig ut (familien min ser det ikke, venninnene mine som visste det syns det ser veldig naturlig ut, kollegaene mine ser det heller ikke)

Det holder 2-5 år, og man tar refill 1 gang i året hvis man ønsker det livet ut:-) jeg angrer ikke et sekund, har jo nesten ikke bryn og de er lyse, så utrolig deilig å slippe den blyanten. Det ser 1000 gang mer naturlig ut nå - enn hva det gjorde når jeg sminket dem.

Skrevet

Jeg har tatoverte øyenbryn, med hårstråteknikk. Ingen som ser, ser helt naturlig ut (familien min ser det ikke, venninnene mine som visste det syns det ser veldig naturlig ut, kollegaene mine ser det heller ikke)

Det holder 2-5 år, og man tar refill 1 gang i året hvis man ønsker det livet ut:-) jeg angrer ikke et sekund, har jo nesten ikke bryn og de er lyse, så utrolig deilig å slippe den blyanten. Det ser 1000 gang mer naturlig ut nå - enn hva det gjorde når jeg sminket dem.

Takk for info. Hvor gjorde du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...