Gå til innhold

Hvordan få han hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut innlegg her i går med at jeg ikke klarer å forstå samboer.

Nå har han flyttet inn til sin mor.

Vil bare ha han hjem.

Anonymous poster hash: d58e0...3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du vil ha en som ikke vil ha deg? La mammadalter være.

Anonymous poster hash: 5b54a...2e4

Skrevet

Tror det er på tide og slutte dille med han som en bortskjemt tenåring...

Han vil ikke være sammen med deg og han er en voksen mann som kan ta sine egne avgjørelser, la han være og respekter hans ønske

Anonymous poster hash: 2d3ad...9ff

Skrevet

Jeg leste ikke innlegget ditt i går.

Men vil du virkelig ha en samboer som løper til Mamman sin hver gang dere har problemer?

Vil du ikke ha en voksen mann?

Min x var sånn, løp til mamma når verden gikk i mot han, jeg holdt ut i ti år. Jeg var så utrolig glad i han, han var alt for meg.

I dag, syv år etter at jeg gikk fra han, ser jo jo hvilket kaos dette var. Å bo med en mann som ikke kan snakke, diskutere, "se" meg osv gikk ikke. Uansett hvor mye jeg ville.

Jeg angrer STORT på at jeg kastet bort så mange år på denne umodne mannen.

Anonymous poster hash: c93cc...20b

Skrevet

Jeg leste ikke innlegget ditt i går.

Men vil du virkelig ha en samboer som løper til Mamman sin hver gang dere har problemer?

Vil du ikke ha en voksen mann?

Min x var sånn, løp til mamma når verden gikk i mot han, jeg holdt ut i ti år. Jeg var så utrolig glad i han, han var alt for meg.

I dag, syv år etter at jeg gikk fra han, ser jo jo hvilket kaos dette var. Å bo med en mann som ikke kan snakke, diskutere, "se" meg osv gikk ikke. Uansett hvor mye jeg ville.

Jeg angrer STORT på at jeg kastet bort så mange år på denne umodne mannen.

Anonymous poster hash: c93cc...20b

Ja. Jeg vil faktisk ha han hjem. Han forandret seg når han mistet jobben sin. Da ble han negativ og vanskelig å forholde seg til. Ble lettere når han fikk seg jobb igjen. Ble hardt nå for en uke siden da han møtte ekstrem motgang.

Skrevet

Ja. Jeg vil faktisk ha han hjem. Han forandret seg når han mistet jobben sin. Da ble han negativ og vanskelig å forholde seg til. Ble lettere når han fikk seg jobb igjen. Ble hardt nå for en uke siden da han møtte ekstrem motgang.

Da må han ta tak i problemene sine og ikke rømme hjem til mor. Jeg hadde gitt han et par dager på å samle seg, det har han i utgangspunktet hatt siden han dro på ferie aleine. Jeg hadde ansett forholdet som over og begynt å tenke på å omorganisere livet mitt.

Anonymous poster hash: 314e8...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...