Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Er det vanlig ? Anonymous poster hash: 43edf...f24
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Det er i hvert fall ikke uvanlig å blø litt i svangerskapet. Slimhinnene i skjeden er skjørere, og man blør lettere. Spesielt om du har hatt sex i løpet av de siste dagene. Hvis slimet er veldig tykt, kan det være delr av slimproppen. Det trenger heller ikke være farlig, da det gjerne bare dannes ny. Men hvis du føler deg utrygg, så ta gjerne kontakt med jordmor/lege for en sjekk. Anonymous poster hash: e5e0a...6c6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Blod i 2 og 3 trimester skal bestandig tas til lege. Anonymous poster hash: dce96...dac
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Det var slim med kun bittelitt rosa i.. Har hørt hjertelyden med dopler nå , og kjenner liv , så da kan jeg vel roe meg med det ? Hi Anonymous poster hash: 43edf...f24
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Er det slim og litt blod kan det tyde på at det er noe galt med fosteret desverre. Anonymous poster hash: 1102a...233
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Ring legevakta og prat med de. Er for tidlig i svangerskapet å ringe føden. Anonymous poster hash: f6d4d...56b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Ring legevakta og prat med de. Er for tidlig i svangerskapet å ringe føden. Anonymous poster hash: f6d4d...56b For tidlig i svangerskapet er det ikke så lenge hun har fått fødeplass. Jeg ringte legevakt men fikk beskjed om å ringe føden da jeg var i uke 18. Anonymous poster hash: 15b73...15f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Hvordan går det med deg hi? Har du magesmerter? Anonymous poster hash: f82e3...f71
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Hvordan går det med deg hi? Har du magesmerter? Anonymous poster hash: f82e3...f71 Hadde litt magesmerter i stad , men det har jeg hatt iblandt før også. Når jeg er tissetrengt.. ringte føden , fikk beskjed om å ringe tilbake om det ble noe mer.. jeg kjenner liv hvertfall.Hi Anonymous poster hash: 43edf...f24
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Ring legevakta og prat med de. Er for tidlig i svangerskapet å ringe føden. Anonymous poster hash: f6d4d...56b Legevakta kan være like greit å styre unna. Slett ikke alle leger på legevakt som har kunnskap og erfaring ang graviditet. Det beste er nok å snakke med en jordmor. Anonymous poster hash: e5e0a...6c6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Er det slim og litt blod kan det tyde på at det er noe galt med fosteret desverre. Anonymous poster hash: 1102a...233 Det har jeg aldri hørt før... Hva kan være galt med fosteret da? Anonymous poster hash: e5e0a...6c6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Hadde litt magesmerter i stad , men det har jeg hatt iblandt før også. Når jeg er tissetrengt.. ringte føden , fikk beskjed om å ringe tilbake om det ble noe mer.. jeg kjenner liv hvertfall. Hi Anonymous poster hash: 43edf...f24 Masse lykke til videre Hi. Håper alt er bra 😚 Anonymous poster hash: f82e3...f71
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Du hakke fått noe så enkelt som en soppinfeksjon da? Er selv i uke 13. Og jeg hadde blodig slim,små kramper, trykk og press følelse i hele underlivet ( såpass at jeg trodde senabort var igang ). Ingen kløe,svie eller noe. Dro på legevakten, og jeg forberedte til og med mannen. Men det var gitt en soppinfeksjon . Håper det er og går bra med både deg og babyen din <3 Anonymous poster hash: 1662b...bec
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Gyn overlegen som undersøkte meg så forresten at det var VELDIG vanlig at folk kom inn med småblodig slim, kramper og litt merkelig følelse i underlivet, og at det OFTE var bare sopp. ( fordi gravide ikke er like flinke til å tenke sopp, nettop fordi vi skal ha ekstra utflod, litt kramper osv ) . så infeksjonen får lov å gå veldig langt Anonymous poster hash: 1662b...bec
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Gyn overlegen som undersøkte meg så forresten at det var VELDIG vanlig at folk kom inn med småblodig slim, kramper og litt merkelig følelse i underlivet, og at det OFTE var bare sopp. ( fordi gravide ikke er like flinke til å tenke sopp, nettop fordi vi skal ha ekstra utflod, litt kramper osv ) . så infeksjonen får lov å gå veldig langt Anonymous poster hash: 1662b...bec Tusen takk for beroligende svar <3 Hi Anonymous poster hash: 43edf...f24
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 Er det slim og litt blod kan det tyde på at det er noe galt med fosteret desverre. Anonymous poster hash: 1102a...233 For en unødvendig kommentar. Ja, det kan, men det trenger absolutt ikke bety det. Dustekjerring! Anonymous poster hash: 91c1c...c2e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #17 Skrevet 28. mars 2016 Babyen er sikkert helt frisk, om de skulle mistenkt noe annet hadde de tatt deg inn.. Jeg hadde krevd å bli sjekket nedentil av en lege imorgen, jeg har tidligere hatt småblødninger i uke 20 uten å bli tatt på alvor. I uke 21 gikk vannet, var visst en infeksjon på livmorshalsen som gjorde at livmoren ikke klarte å holde på vannet, at jeg fikk blodforgiftning og at den friske babyen min ble født død. I dette svangerskapet hadde jeg det samme i uke 14. En tre dagers antibiotikakur fjernet hele infeksjonen, jeg har også hatt en blødning i uke 21 denne gangen som ikke var noe infeksjon i det heletatt, så alt var ok, men det kunne de først konstatere etter å ha undersøkt meg gynekologisk og tatt prøver. Lykke til Men litt blod i slim er nok helt ufarlig altså, kanskje bare en liten rift i en blodårene etter sex eller tørk etter wc eller sopp eller noe Anonymous poster hash: 4d5cd...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå