Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 For å kutte godteri, funker det? Anonymous poster hash: 8cbeb...454
Fandens Oldemor Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Nå mistet jeg litt troen på menneskeheten.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Ikke gjør det! Jeg begynte når jeg var 27... Aldri snuset eller røyket før, grunnen var at jeg skulle slanke meg.. Klarte aldri å slutte gir hver gang jeg prøvde endte jeg opp med å spisse 5x så mye enn flr jeg begynte å snuse Itilegg er det dyrt! Ville heller lagt penger i å IKKE kjøpe snus, brus, chips, sukker og heller brukt de på litt bedre sunn mat og noen nye treningsklær eller noe du virkelig vil ha! Du vil ikke bruke 10.000-20.000kr i året på noe så dumt som snus! Anonymous poster hash: 47318...41e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Nei! Da bytter du bare en usunn utgift med en annen.. Og mest sannsynlig ender du opp med å være avhengig av begge deler. Kjøp heller bare inn det ungene skal få, og en lakerol eske til deg. Kjøp bær og lag smoothie, lag gele med fun light.. Anonymous poster hash: 7a866...389
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Jeg vurderte selv nikotinspray for å få ned matlyst og søtsug. Men jeg gjorde det ikke. Utrolig hva man finner på når man blir desperat nok. Men å kutte godteri er faktisk ikke så vanskelig. Du må bare komme deg gjennom første uka. En uke klarer du vel? Når uken er omme blir det lettere. Søtsuget blir mindre. Tanken på en uke til blir veldig overkommelig, så da er det bare å fortsette. Anonymous poster hash: 65fb4...fcf
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Om man skal begynne å snuse for å ned i vekt bør man vite at det er forskning som sier det er en sammenheng mellom snus og overvekt. Anonymous poster hash: 83ae2...af6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Ja, gå for munn og bukspyttkjertelkreft istedet. (Eller få deg litt viljestyrke) Anonymous poster hash: 47bfd...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå