Gå til innhold

Hvilken kroppsform har jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ser jeg fryktelig tykk ut?

Er så misfornøyd med kroppen, for jeg føler aldri jeg finner tøy som passer. Igår bestemte jeg meg for en real shoppingrunde, men fant ikke ett eneste plagg jeg følte meg vel i!

Noe jeg kan stramme opp som vil gjøre at dette ser litt bedre ut?

Kom med deres ærlige meninger, tåler en støyt ;-)

Anonymous poster hash: be49b...d20

post-42-39820_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-266_thumb.jpeg

Skrevet

Jeg synes du er flott - ser ut som om du har fantastiske ben, og du har flotte pupper.

Hvis du skal endre noe så ville jeg gått for litt mindre karbohydrater i kosten for å minke tendensen til å legge vekt på magen, og kanskje kjørt holdningsøvelser for mage, rygg og skuldre/armer. Med noen mageøvelser kan du gi inntrykk av litt mer midje (f.eks. planken, og planken sideveis).

Men jeg synes du er flott! :)

Jeg har en kropp alle sier er enkel å kle, men det er ikke nødvendigvis slik når jeg kommer ut i butikkene, for da skal man passe inn i en mal som liksom skal passe alle. Jeg er avhengig av godt snitt i klærne for at de skal se godt ut også når jeg beveger meg, så jeg legger heller litt mer i kvalitet og har heller færre plagg.

Anonymous poster hash: 9a77d...3d4
Skrevet

Fin kropp. Ville kjøpt bukse som er litt høy i livet. Du har ikke mye fett som stikker ut bare litt "mykt" rundt magen ser det ut som;) så med molly-bukse fra Gina tricot eller de fra Bik bok som er høye i livet vil du få flat mage. Du har flotte pupper så da ville jeg gått for litt tettsittende gensere over. Du ser tynn ut så lenge du har litt pupper og magen blir holdt inne av buksa :)

Ellers hadde du sett fin ut i skjorter med litt snitt som går innover, så du får littegrann mer figur, du er liksom på grensen til timeglassfigur så trenger bare litt hjelp med klær som sitter på riktig plass;)

Samme med kjoler: kjøp kjoler som sitter tett ned til ribbena før de svinger lit utover. Ikke mye altså. Men er den stram ved ribbena og henger løst nedover fra der de slutter så gir det en illusjon om at det er en stram mage under der også. Vanskelig å forklare. Håper du skjønner 😂

Skrevet

Du er ganske lik meg.

Mitt største problem er valka på ryggen, hater at den vises.

Anonymous poster hash: b42fd...066

Skrevet

Hvilken fasong du har er litt vanskelig å si.. Men hvis du er så misfornøyd så ville jeg prøvd greteroede😊 så begynner du med å gå utfordrende turer med motbakker og ujevnt terreng, når det går lett så begynner du å jogge. Da skal du se at formene dine forandrer seg. Ikke tro at det er gjort på 4 uker, det tar litt tid😊

Anonymous poster hash: c30ba...71a

Skrevet

Vil tippe du er godt innenfor normal bmi. Veldig kvinnelig og fin fasong. Bittelitt mage og såvidt tendens til ridebukselår, om jeg absolutt skulle være kritisk...

Litt styrketrening kan alle ha godt av usnsett, og bivirkningen er jo at man får en oppstrammende effekt, så det er å anbefale. Liker du ikke å trene styrke, hva med å prøve pilates eller yoga? Det er veldig effektivt, og gir både bedre balanse og kroppskontroll :)

Anonymous poster hash: 28db7...815

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger og tips! Ble positivt overasket av svarene hær, og det varmet mer enn dere tror! :)

Bruker somregel bukser som er høy i livet for å unngå bulker over buksekanten. Er mest topper jeg sliter med, men har ikke prøvd så mye toppen med snitt i livet. Så takk for tips, får prøve ett nytt forsøk da ;-)

Hi

Skrevet

Om du sliter med topper ville jeg begynt med å finne BH-er som passer. Det gjør ikke den du har på og den lager nok mer bulker enn nødvendig. Ville også kjøpt truser som støtter magen litt bedre. Kroppen din er helt fin, men kunne saktens ha vært litt bedre trent (som min).

Vil tro du kler feminine klær med fokus på midje, rumpe og bryster. Bluser med v-hals til stramme jeans er kledelig f.eks. Eller A-formede kjoler og skjørt med stram overdel til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...