Gå til innhold

Gynekologtime og mensen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gynekolgtime på tirsdag, og den hadde jeg i utgangspunktet bestilt med god margin fra mensen... Men her sitter jeg og blør på 10ende dagen, det pleier aldri å vare så lenge! Har fortsatt et håp om at det skal gi seg til tirsdag.. men hva hvis ikke? Kontoret har selvsagt vært stengt siden onsdag pga. påsken, så får jo ikke utsatt i god tid heller.. må i såfall ringe tirsdag morgen, men må jeg da betale for timen tror dere? dette er privat, ingen henvisning. Det koster 1400 for timen så ganske kjipt å måtte betale for det..

Grunnen til at jeg skal dit er blødninger etter samleie, men er satt opp på "full sjekk" med prøver og diverse. Jeg vet jo man ikke kan ta celleprøve med mensen...

Erfaringer?

 

 



Anonymous poster hash: e6df4...103
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring tirsdagsmorgen og forklar situasjonen. Tenker om du blør bare litt, vil det være uproblematisk. Men de er jo urimelige om du må betale for timen tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: bd230...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...