Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har en gynekolgtime på tirsdag, og den hadde jeg i utgangspunktet bestilt med god margin fra mensen... Men her sitter jeg og blør på 10ende dagen, det pleier aldri å vare så lenge! Har fortsatt et håp om at det skal gi seg til tirsdag.. men hva hvis ikke? Kontoret har selvsagt vært stengt siden onsdag pga. påsken, så får jo ikke utsatt i god tid heller.. må i såfall ringe tirsdag morgen, men må jeg da betale for timen tror dere? dette er privat, ingen henvisning. Det koster 1400 for timen så ganske kjipt å måtte betale for det..Grunnen til at jeg skal dit er blødninger etter samleie, men er satt opp på "full sjekk" med prøver og diverse. Jeg vet jo man ikke kan ta celleprøve med mensen...Erfaringer? Anonymous poster hash: e6df4...103
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Ring tirsdagsmorgen og forklar situasjonen. Tenker om du blør bare litt, vil det være uproblematisk. Men de er jo urimelige om du må betale for timen tenker jeg. Anonymous poster hash: bd230...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå