Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Morsomt Anonymous poster hash: ea93c...df8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Noen ganger. Litt for åpenbare poenger noen ganger. Anonymous poster hash: eb4e2...7ef
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 noen innslag er morsomme, men langt fra alle.Store kontraster, men jeg ser det som regel på nett-tv om jeg finner et ledig øyeblikk Anonymous poster hash: 5fb90...991
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Noe av det, men savner Vidar Magnussen. Elsker Sherlock-parodiene. Anonymous poster hash: 072ba...089
It's all about me Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Selv om ikke alle innslagene er like bra elsker jeg det.
IreneUtålmodig Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 De var kjempe morsomme, men så slutta halvparten....
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Veldig lite av det er morsomt. Anonymous poster hash: c3395...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå