Gå til innhold

Syns dere underholdningsavdelingen er


Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt

 

Anonymous poster hash: ea93c...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger. Litt for åpenbare poenger noen ganger.

 

Anonymous poster hash: eb4e2...7ef

Skrevet

noen innslag er morsomme, men langt fra alle.Store kontraster, men jeg ser det som regel på nett-tv om jeg finner et ledig øyeblikk



Anonymous poster hash: 5fb90...991
Skrevet

Noe av det, men savner Vidar Magnussen. Elsker Sherlock-parodiene. :)

 

Anonymous poster hash: 072ba...089

Skrevet

Selv om ikke alle innslagene er like bra elsker jeg det.

Skrevet

De var kjempe morsomme, men så slutta halvparten....

Skrevet

Verdens minste kommentatorboks 😂👍

Skrevet

Veldig lite av det er morsomt.

 

Anonymous poster hash: c3395...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...