Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Virker som navelen min har blitt betent. Det renner illeluktende væske ut, (ille nok til at overdelene mine stinker), området inni navelen er rødt og hovent. Er det mulig å få en betennelse så lenge etter operasjon, og bør jeg oppsøke lege? Anonymous poster hash: 7f55f...175
MarianeA Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Jeg er operert for ti år siden og har samme problem. Jeg har aldri oppsøkt lege av den grunn. Det er bedre i perioder. Renser og skyller. Det vil helst gå bra.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Virker som navelen min har blitt betent. Det renner illeluktende væske ut, (ille nok til at overdelene mine stinker), området inni navelen er rødt og hovent. Er det mulig å få en betennelse så lenge etter operasjon, og bør jeg oppsøke lege? Anonymous poster hash: 7f55f...175 Ja det er mulig. Ja du bør oppsøke lege. Om du ikke har feber og at det ikke utvikler seg mer kan du vente til fastlegen åpner på tirsdag. Er du usikker ringer du legevakten. Anonymous poster hash: 8575c...5f6
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Jeg fikk også betennelse en tid etter operasjon. Husker ikke hvor lenge, men etter at det liksom skulle ha grodd, i hvertfall. Jeg fikk antibiotika hos legen. Da gikk det bort. Anonymous poster hash: f4818...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå