Gå til innhold

Flaut at foreldre ikke stoler på barna sine, selv om de

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri har mobbet noen eller noe lignende, så bestemmer likevel skremmende mange foreldre seg for å sjekke meldingene til barna/tenåringene, foreldrene skal ha passord til instagram, snapchat, Facebook osv. Like tåpelig er de foreldrene som tror de har "stoppet" barna fra å skrive hetsende kommentarer ol. på Internett. Hvis dere foreldre lukker 1 dør for barna så er det likevel 50 dører som fortsatt er åpne. Hvis barna virkelig er nettmobbere er det virkelig 0 hindre for dem. De kan gå til en venn som ikke har nazi foreldre og bruke PCen deres, lage ny bruker på snapchat, fb, insta osv uten at foreldrene vet om d, og til og med bruke PCene på biblioteket.

Det eneste som skjer når barn har slike ekstreme foreldre er at barna begynner å mislike dem, stoler ikke på dem og har enda flere hemmeligheter for foreldrene...

Anonymous poster hash: f99eb...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har fasiten! Hvorfor bry seg med barna i det hele tatt? De blir som regel best folk om de får styre seg selv. 

Skrevet

Nå syns jeg mammaen din bør stenge BIM-kontoen din og si at du får lov å åpne den igjen når du blir gravid.

Anonymous poster hash: 59d5d...636

Skrevet

øhhhh - det er vel også en sjekk med tanke på at de ikke selv skal bli misbrukt eller bli hetset på nett?

Jeg for min del ser for meg at vi skal ha tilgang til hennes kontoer. Selvsagt ikke misbruke, men at vi skal ha mulighet til å sjekke en gang i blant uten å krenke privatlivet hennes. 

Anonymous poster hash: ad846...490
Skrevet

Så var påska over 😁

Skrevet

aldri har mobbet noen eller noe lignende, så bestemmer likevel skremmende mange foreldre seg for å sjekke meldingene til barna/tenåringene, foreldrene skal ha passord til instagram, snapchat, Facebook osv. Like tåpelig er de foreldrene som tror de har "stoppet" barna fra å skrive hetsende kommentarer ol. på Internett. Hvis dere foreldre lukker 1 dør for barna så er det likevel 50 dører som fortsatt er åpne. Hvis barna virkelig er nettmobbere er det virkelig 0 hindre for dem. De kan gå til en venn som ikke har nazi foreldre og bruke PCen deres, lage ny bruker på snapchat, fb, insta osv uten at foreldrene vet om d, og til og med bruke PCene på biblioteket.

Det eneste som skjer når barn har slike ekstreme foreldre er at barna begynner å mislike dem, stoler ikke på dem og har enda flere hemmeligheter for foreldrene...

Anonymous poster hash: f99eb...04e

Det høres ut som om du er en av mobberene

Anonymous poster hash: fc613...aa1

Skrevet

Jeg har ikke så store barn men for å sjekke mobbing hadde ikke vært min grunn.

Jeg ville sjekket hvilke venner de deler bilder med. Om jeg vet hvem alle er og hva slags personlig info de deler.

Min hovedbekymring ville vært overgripere.

Anonymous poster hash: 200ee...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...