Gå til innhold

Fra/til hvilken alder var ditt barn i trassalderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan håndterte du det?

Anonymous poster hash: 80232...5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-17 and still going..

Anonymous poster hash: 8153c...065

Skrevet

Ingen av dem har hatt trassalder, 4 barn i alderen 6-20år

Anonymous poster hash: 7a2ee...b7f

Skrevet

Dytter litt på denne..

Min er 2,5 og har vært helt umulig siste tiden, men syntes det hørtes litt tidlig ut for trassalder ?!

Anonymous poster hash: 5e253...4a2

Skrevet

Dytter litt på denne..

Min er 2,5 og har vært helt umulig siste tiden, men syntes det hørtes litt tidlig ut for trassalder ?!Anonymous poster hash: 5e253...4a2

Det er ikke for tidlig. På engelsk heter trassalderen "the terrible twos". Min er også 2,5 og i full trass.

Anonymous poster hash: d71ef...52c

Skrevet

Eldste fra toårsalder til ca fem.. han er nå sju og virker til å være i gang med puberteten eller noe.. sur, frekk, kjeftete og sutrete om hverandre. .

Yngste har hatt kortvarige perioder med trass ved treårsalder og fireårsalder. .

Anonymous poster hash: 8eb00...1cd

Skrevet

Eldste har aldri hatt noen trassalder. Gutt på nå 12 år.

Men lillesøsteren hans derimot, har vært i den siden den dagen hun ble født. I 6 år med andre ord 😨

Skrevet

Akkurat 4 år, vi har ikke sett noe til trassalderen ennå. Klart han har meninger og eksploderer iblant, men han blir aldri sinna bare for å bli sinna.

Skrevet

Går den over???? Føles ikke sånn 😂😂😂

Skrevet

Eldste fra toårsalder til ca fem.. han er nå sju og virker til å være i gang med puberteten eller noe.. sur, frekk, kjeftete og sutrete om hverandre. .

Yngste har hatt kortvarige perioder med trass ved treårsalder og fireårsalder. .

Anonymous poster hash: 8eb00...1cd

Nesten godt å høre! Min er også 7 år og sur og frekk. Veksler mellom å Være stor og tøff (det han tror er tøff I hvertfall) og liten gutt som skal kose på fanget.

Den meste brukte setningen om dagen må være "jeg bryr meg ikke..!" Han fant ut her at det var dumt å ikke bry seg om familietur, for da fikk han faktisk ikke være med. Så krysser fingrene på at det går over snart 😅😧

Skrevet

Eldste, fra ca 2 - 4,5.

Mellomste er nå 2,5 år, og skikkelig trassen. "Smøre selv! Helle melk selv! Neeeeei! Meg!!!"

Oh joy!

Skrevet

Åh hjelp.. Min sønn startet for ca 6 mnd siden, han er 2 år og tre mnd nå. Håper virkelig ikke det varer til han er seks.

Håndterer det bestemt men vennlig, og muligens litt ettergivende iblant.

Anonymous poster hash: bdbff...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...