Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Saken er at jeg er helt flatbrystet. Er klar over at det ikke er str på puppene som avgjør om man kan amme/mengde melk, men antall melkekjertler osv inni. Men når jeg er flat(!), hvor i alle dager skulle de melkekjertlene oppholde seg? Så lurer på hvilken erfaringer andre med ikke-eksisterende pupper har når det kommer til amming. Har et ønske om silikon, om jeg ikke kan amme uansett er det ikke noe å vente med:P Anonymous poster hash: 879a5...38c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Saken er at jeg er helt flatbrystet. Er klar over at det ikke er str på puppene som avgjør om man kan amme/mengde melk, men antall melkekjertler osv inni. Men når jeg er flat(!), hvor i alle dager skulle de melkekjertlene oppholde seg? Så lurer på hvilken erfaringer andre med ikke-eksisterende pupper har når det kommer til amming. Har et ønske om silikon, om jeg ikke kan amme uansett er det ikke noe å vente med:P Anonymous poster hash: 879a5...38c Jeg er også i utgangspunktet så og si helt flat, men da jeg ble gravid ble de jaggu noe større, ikke mye men litt. Legen sjekket v´på 12ukers kontrollen og var da godt fornøyd med hvordan det kjentes ifht melkekjertler. De har ikke blitt så veldig mye større siden det, men regner med det skal gå bra Anonymous poster hash: 84821...b3f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Min mor hadde helt flate brystet når hun ble gravid, men hun slet med fot mye melk. Vi er flere søsken tett så hun fullammet til minste var rundt 6 mnd og den nest yngste fikk egentlig pupp til hun ble gravid igjen. Anonymous poster hash: a1c3e...d41
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Takk for svar. Bra det kjennes lovende ut;) Saken her er at jeg allerede har 1 barn. Amming gikk ikke, måtte tidlig over på flaske. Fikk noen dråper melk, men ikke i nærheten av det baby trengte. Lurer jo på om mine flate er ubrukelige eller om jeg gjorde noe feil (spiste for lite, la baby for lite til, pumpet for lite...osv). Husker jeg var mye usikker, og ville gjort mye annerledes idag. Vurderer en baby til, så er spent på om det er håp:D Anonymous poster hash: 879a5...38c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Min mor hadde helt flate brystet når hun ble gravid, men hun slet med fot mye melk. Vi er flere søsken tett så hun fullammet til minste var rundt 6 mnd og den nest yngste fikk egentlig pupp til hun ble gravid igjen. Anonymous poster hash: a1c3e...d41 Wow, det høres jo veldig lovende ut. Er kanskje håp for meg også da Takk. HI Anonymous poster hash: 879a5...38c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Takk for svar. Bra det kjennes lovende ut;) Saken her er at jeg allerede har 1 barn. Amming gikk ikke, måtte tidlig over på flaske. Fikk noen dråper melk, men ikke i nærheten av det baby trengte. Lurer jo på om mine flate er ubrukelige eller om jeg gjorde noe feil (spiste for lite, la baby for lite til, pumpet for lite...osv). Husker jeg var mye usikker, og ville gjort mye annerledes idag. Vurderer en baby til, så er spent på om det er håp:D HI Anonymous poster hash: 879a5...38c Anonymous poster hash: 879a5...38c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Jeg er flatbrystet og har ikke fått til å amme mine barn til tross for veldig mye melk. De fikk rett og slett ikke bra nok tak. Anonymous poster hash: 69fea...066
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Takk for svar. Bra det kjennes lovende ut;) Saken her er at jeg allerede har 1 barn. Amming gikk ikke, måtte tidlig over på flaske. Fikk noen dråper melk, men ikke i nærheten av det baby trengte. Lurer jo på om mine flate er ubrukelige eller om jeg gjorde noe feil (spiste for lite, la baby for lite til, pumpet for lite...osv). Husker jeg var mye usikker, og ville gjort mye annerledes idag. Vurderer en baby til, så er spent på om det er håp:DAnonymous poster hash: 879a5...38c Jeg brukte 80f i ammebh og jeg fikk ikke til ammingen med første gang... andre gang gikk det kjempe bra! Om du sliter kan du også ringe ammehjelpen:) Anonymous poster hash: a1c3e...d41
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 Kjertlene kommer løpende, bare vent Anonymous poster hash: aa8c1...944
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Takk for svar alle. Da er det håp for meg også min baby fikk godt tak i brystvorta, men det var ingenting å hente. Håper på mye melk i neste runde, nå vet jeg at andre flate har lykkes. HI Anonymous poster hash: 879a5...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå