Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Hun er har samboer og er gravid, de har vært sammen i 4 år. En dag kjører de bil og har en ulykke, han havner i koma, hun mister barnet. Mens mannen er i koma blir hun kjent med en lege fra sykehuset (ikke deres lege) og begynner å få følelser for ham. Mannen våkner fra koma 2mnd senere, han føler at det er noe som ikke stemmer helt med henne, men hun forteller ingenting om den andre mannen. De har sex en kveld og kondomen blir ødelagt (hun mistenker at det ikke var tilfeldig) Hun har sluttet å treffe den andre mannen av hensyn til samboeren, men har innsett at hun er forelsket i ham. Noen uker senere finner hun er hun er gravid og samboeren ber henne om å gifte seg. Hun sier ja og så gifter de seg. Men snart innser hun at hun ikke kan glemme den andre mannen og vil forlate ektemannen. Hun er 12 uker på vei og både venner og familie syns hun er helt ute og kjøre som vurderer å forlate mannen mens hun er gravid og for en mann hun ble kjent med mens mannen var i koma. Hun bryr seg ikke og vil gå videre med legen. Nå sier hun også at mannen har slått henne én gang. Er det hun vil gjøre forsvarlig? Anonymous poster hash: e59ca...a6d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Forsvarlig? I forhold til hva? Hun gjør vel som hun vil uansett.. Anonymous poster hash: 1f396...7fd
Surogvanskelig Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Forsvarlig ifht hva? Forsvarlig er det vel, Endret 27. mars 2016 av Surogvanskelig
Mamma til 2 søte Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Jeg trodde det var noe kjøring med barn som ikke var sikret i bil jeg nå 😂 Dette var jo bare drama...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Er dette en episode av Hotel Cæsar?? Anonymous poster hash: 58223...8e2
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 dette handler jo ikke om hva som er forsvarlig eller ei. Om det var rett av henne å gifte seg når hun hadde følelser for denne legen er en helt annen sak, og det samme om hun vil gå fra det som nå er ektemann, men det handler iallefall ikke om forsvarlighet Anonymous poster hash: 9d611...e73
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Dette hørtes ut som et sabla rot som skapes fordi hun ikke har tørt å være ærlig med sin samboer. Anbefaler at hun tar timer på familiekontoret for sin egen del for å diskutere situasjonen hun står i, for hun virker ikke helt stabil i de valgene hun tar. De kan være tatt i beste mening, at hun ikke ønsket å "svikte" samboeren etter at han hadde ligget i koma. Men man gifter seg ikke av plikt eller for å ikke såre noen, man gifter seg fordi man ønsker å leve livet med den personen. Og det virker som om hun ikke vet hva hun vil - eller i hvert fall ikke gjorde det. Forsvarlighet har ikke noe med saken å gjøre. Hun trenger hjelp til å finne ut av sine egne følelser før hun tar et valg ene eller andre veien! Anonymous poster hash: badd3...91e
BareMas Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Hvilken kioskroman er det du leser? Ble veldig nysgjerrig på slutten, merker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå